کد خبر: ۴۹۸۹۹۸
زمان انتشار: ۲۲:۴۳     ۱۳ دی ۱۴۰۰
به مناسبت ایام شهادت سردار دلها
با اینکه دوسال از وعده گرفتن انتقام شهید سلیمانی می‌گذرد اما مردم هنوز مشتاق و منتظر گرفتن انتقام خون قهرمان ایران هستند. در این گزارش، واکنش برخی از رسانه‌های دنیا به " انتقام سخت " را حضورتان می‌رسانیم.

انتقام سخت از منظر رسانه‌های دنیا + اینفوگرافی

به گزارش سرویس بین‌الملل پایگاه 598، 2 سال از شهادت سردار شهید حاج قاسم سلیمانی، شهید ابومهدی المهندس و یاران شهیدشان می‌گذرد. یکی از عناوینی که از ساعات اولیه شهادت ایشان بر زبان ها افتاد، " انتقام سخت" بود. مردم ایران از گوشه و کنار کشور جهت تشیع شهدا، خود را به شهرهای اهواز، مشهد، تهران، قم و کرمان رساندند. اما مهم ترین خواسته آنها از مسئولین گرفتن انتقام از قاتلین فرمانده دلها بود. اگرچه پس از چند روز پایگاه عین الاسد آمریکا در عراق در هم کوبیده شد، اما به گفته رهبر انقلاب آن تنها یک سیلی بود و انتقام سخت در راه است!

با اینکه دوسال از وعده گرفتن انتقام شهید سلیمانی می‌گذرد اما مردم هنوز مشتاق و منتظر گرفتن انتقام خون قهرمان ایران هستند. در این گزارش، واکنش برخی از رسانه‌های دنیا به  " انتقام سخت " را حضورتان می‌رسانیم.

 

انتقام سخت از منظر رسانه‌های دنیا + اینفوگرافی

 

واکنش برخی از رسانه‌های دنیا

  • شبکه ABCnews آمریکا: پیامدهای کشته شدن او (سردار سلیمانی) بسیار عمیق است. مردم ایران خواهان انتقام هستند.
  • شبکه BBCnews: اینکه ایران چگونه و چه هنگام پاسخ خواهد داد، گفتنش دشوار است!
  • شبکه MSNBC: در مصاحبه با بری مک، ژنرال 4 ستاره آمریکایی: رهبریت ایرانی را، مستحکم‌تر و عراق را ناپایدار کردیم.
  • شبکه FOXnews: ایده کشتن ژنرال سلیمانی افتضاح بود. سربازان ما در خاورمیانه، فقط یک "هدف" برای ایران هستند.
  • فیصل القاسم، مجری ضدایرانی شبکه الجزیره: آمریکا با این حماقت توانست تمام مردم ایران را حول رهبری متحد کند. تمام عراق تحت سیطره ایران شده است!
  • جان کربی سخنگوی سابق پنتاگون: هیچ نشانه‌ای از پیروزی در جنگ با ایران نمی‌بینم. ما نیروهایمان، پایگاه‌هایمان، کشتی‌هایمان، و هواپیماهایمان را از دست خواهیم داد.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها