أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۴۹۹۰۱۱
زمان انتشار: ۱۲:۱۴     ۱۴ دی ۱۴۰۰
یک منبع امنیتی عراق خبر داد:
یک منبع امنیتی عراق خبر داد که یک پهپاد که پایگاه هوایی «عین‌الاسد» در استان «الانبار» در غرب این کشور را هدف قرار داده بود، سرنگون شد. این پایگاه یکی از مراکز استقرار نیروهای آمریکایی در عراق است.

به گزارش پایگاه 598 به نقل از خبرگزاری «المعلومه»، این منبع امنیتی عراق روز سه‌شنبه گفت که پایگاه عین‌الاسد مورد حمله هواپیماهای بدون سرنشین قرار گرفت.
این خبرگزاری به نقل از بیانیه‌ منابع امنیتی عراق که به مبدا آن اشاره نکرده، آورده است که دو پهپاد ناشناس سحرگاه امروز به اماکن و آشیانه‌های نیروهای آمریکایی در پایگاه عین‌الاسد حمله کردند.

شبکه خبری «اسکای نیوز» عربی نیز در این ارتباط نوشت که حمله دو پهپاد بمب‌گذاری شده به پایگاه عین الاسد خنثی شد.

دو پهپاد نیز دیروز پایگاه آمریکایی «ویکتوریا» در حومه فرودگاه بین المللی بغداد را هدف قرار داده بودند که این پهپادها از سوی نیروهای آمریکایی سرنگون شدند.

پایگاه نظامی ویکتوریا در حومه فرودگاه بین المللی بغداد، یکی از مراکز استقرار نیروهای اشغالگر آمریکایی در عراق محسوب می شود.

بر اساس توافق دولت بغداد و واشنگتن، قرار بود که نیروهای اشغالگر آمریکایی در پایان سال گذشته میلادی (۲۰۲۱ ) خاک عراق را ترک کنند، با این وجود کاخ سفید اعلام کرده که ماموریت نیروهای ایالات متحده در عراق از نظامی به مستشاری تغییر کرده و این نیروها همچنان در این کشور باقی خواهند ماند.

با این وجود گروههای مقاومت تاکید کرده اند که در صورت حضور نیروهای آمریکایی در این کشور، آنها حق خود می دانند که با متجاوزان و اشغالگران مقابله کنند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها