امـام صـادق (عليه السلام) فرمـودند: مانند ارباب به عيوب ديگران نگاه نکنید ، بـلكه چـون بنـده اى متـواضع، عيب هاى خود را وارسى كنيد. تحف العقول/ 295

      
کد خبر: ۴۹۹۰۳۱
زمان انتشار: ۱۶:۲۴     ۱۴ دی ۱۴۰۰
هراس پمپئو از انتقام سخت؛
پمپئو وزیر خارجه اسبق آمریکا در واکنش به سخنان رئیس جمهور ایران اعلام کرد: رئیس جمهور رئیسی درباره این حرف زده که رئیس جمهور ترامپ و من محاکمه شویم و اگر این کار عملی نشد ما را ترور کنند. این تهدید واقعا وعمیقا بی‌سابقه است و تیم رهبری سیاسی (بایدن) واقعا ( برای حفاظت از ترامپ و من) مسئولیت دارد.

به گزارش سرویس بین‌الملل پایگاه خبری 598، پمپئو وزیر خارجه اسبق آمریکا در واکنش به سخنان رئیس جمهور ایران گفت: آنها می‌گویند که می‌خواهند تک‌تک مسلمانان جهان را به کشتن رئیس جمهور ترامپ و من برانگیزانند.این کاری است که قبلا انجام نشده و واقعا یک خطر و ریسک امنیتی است. رئیس جمهور رئیسی درباره این حرف زده که رئیس جمهور ترامپ و من محاکمه شویم و اگر این کار عملی نشد ما را ترور کنند. این تهدید واقعا وعمیقا بی‌سابقه است و  تیم رهبری سیاسی (بایدن) واقعا ( برای حفاظت از ترامپ و من) مسئولیت دارد.

حرف

در واقع ترس و واهمه پمپئو ناشی از سخنان آیت الله رئیسی در اجتماع عظیم مردمی بزرگداشت دومین ساگرد حاج قاسم سلیمانی است. ریاست جمهوری در بخشی از سخنان خود در این بزرگداشت اظهار داشت: سخنی دارم با آمریکایی‌ها! آقای سلیمانی مهمان رسمی نخست وزیر عراق بود. شما هم سیادت عراق را شکستید و هم یک ملت را ترور کردید. در این جنایت هولناک، باید متجاوز، قاتل و جنایتکار اصلی یعنی رئیس جمهور وقت آمریکا محاکمه و قصاص شود.

آیت الله رئیسی در ادامه بیان کرد: اگر ساز و کار محاکمه ترامپ، پمپئو و دیگر جنایتکاران در یک دادگاه عادلانه فراهم شد و به مجازات اعمالشان رسیدند که فبها، وگرنه به دولتمردان امریکایی می‌گویم که دست انتقام از آستین امت بیرون خواهد آمد.

 

گفتنی است در ساعت 01:20 بامداد روز 13 دی 1398، فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران توسط بالگردهای ارتش تروریستی آمریکا در فرودگاه بغداد به شهادت رسید. این عملیات تروریستی با دستور مستقیم رئیس جمهور وقت ایالت متحده آمریکا صورت گرفت.

دونالد ترامپ تنها پس از چند ساعت از شهادت فرمانده جبهه مقاومت با انتشار پرچم آمریکا رد صفحه توییتری خود، مسئولیت این حمله تروریستی را بر عهده گرفت. او همچنین گفت:« ما دیشب برای توقف یک جنگ اقدام کردیم. ما اقدامی برای شروع جنگ نکردیم». پس از آن نیز پمپئو وزیر خارجه وقت آمریکا در دفاع از این حمله تروریستی اظهار کرد: «امروز قطعاً امن‌تر هستیم.»

این اقدامات سخیف آمریکایی‌ها خشم بسیاری از مردم را نتنها در ایران بلکه در نقاظ مختلف جهان برانگیخت. لندن یکی از شهرهایی بود که با وجود مقابله دولت انگلیس، مردم علیه این اقدام تروریستی آمریکایی‌ها تجمع کردند.

مردم ایران نیز در محکومیت اقدامات ضدبشری آمریکا یکصدا شعار "انتقام سخت" را سر دادند. اگرچه یکی از بزرگ ترین پایگاه‌های آمریکا در منطقه، یعنی عین الاسد توسط موشک های ایران با خاک یکسان شد اما مردم آزاده جهان هنوز منتظر گرفتن انتقام اصلی هستند.

به گفته ربر معظم انقلاب این اقدام سپاه تن یک سیلی به آمریکایی‌ها بود و انتقام اصلی در راه است!

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها