يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۴۹۹۱۰۴
زمان انتشار: ۰۹:۱۵     ۱۸ دی ۱۴۰۰
سازمان هواشناسی با اشاره به ورود سامانه بارشی به کشور طی دوشنبه آینده از تداوم بارش‌ها در استان‌های گیلان، مازندران و گلستان خبر داد.

به گزارش پایگاه 598، بر اساس تحلیل نقشه‌های همدیدی و آینده‌نگری سازمان هواشناسی از امروز تا دوشنبه آینده در اکثر مناطق کشور جو پایداری پیش‌بینی شده که در شهرهای صنعتی و پرجمعیت با افزایش غلظت آلاینده‌ها همراه خواهد بود.

بعدازظهر فردا و طی روز یکشنبه در استان‌های گیلان، مازندران و گلستان بارش پراکنده باران پیش‌بینی می‌شود.

بر اساس اعلام سازمان هواشناسی از بعدازظهر دوشنبه سامانه بارشی جدیدی وارد کشور شده و طی روزهای دوشنبه و سه‌شنبه در استان‌های واقع در غرب، شمال غرب، جنوب غرب و دامنه‌های البرز مرکزی بارش بارش خواهد شد.

آسمان تهران امروز آفتابی همراه با غبار صبحگاهی است. سرعت وزش باد در جهت جنوب-جنوب شرقی ۹ تا ۱۵ کیلومتر بر ساعت است. فردا شنبه ۱۸ دیماه نیز آسمان پایتخت نیمه ابری پیش‌بینی شده و وزش باد در جهت جنوب غربی ۷ تا ۱۳ کیلومتر خواهد بود.

منبع: تسنیم
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها