امـام صـادق (عليه السلام) فرمـودند: مانند ارباب به عيوب ديگران نگاه نکنید ، بـلكه چـون بنـده اى متـواضع، عيب هاى خود را وارسى كنيد. تحف العقول/ 295

      
کد خبر: ۴۹۹۱۶۰
زمان انتشار: ۱۶:۴۴     ۱۸ دی ۱۴۰۰
در کلیپی که اخیرا از یکی از بازیکنان پر حاشیه تیم بسکتبال در فضای مجازی منتشر شده است، وی در پرواز تیم ملی با استفاده از ریتمی موزون و به کارگیری الفاظی رکیک، تیم شیمیدر قم را مورد خطاب می‌دهد.

به گزارش پایگاه 598، به نقل از پایگاه اطلاع رسانی خبرقم (قم‌نا)، در کلیپی که اخیرا از یکی از بازیکنان پر حاشیه تیم بسکتبال در فضای مجازی منتشر شده است، وی در پرواز تیم ملی با استفاده از ریتمی موزون و به کارگیری الفاظی رکیک، تیم شیمیدر قم را مورد خطاب می‌دهد.

در این فیلم همچنین تعدادی دیگر از بازیکنان تیم ملی در حالی وی را همراهی می‌کنند که گفته می‌شود نماینده فدراسیون نیز در این سفر حضور دارد.

تیم بسکتبال شیمیدر که یکی از تیم‌های مطرح ایرانی در این رشته ورزشی محسوب می‌شود، متعلق به شهر قم بوده و مورد علاقه مردم این شهر است و به همین خاطر نیز انتشار کلیپ توهین‌آمیز شوخی‌های رکیک و خارج از عرف این بازیکن پرحاشیه، باعث جریحه‌دار شدن احساسات مردم و خصوصا جوانان قمی شده است.

افزون بر این، حتی اگر کلیپی از گستاخی‌های این بازیکن بسکتبال منتشر نمی‌شد بازهم این اقدام ناشایست در محیطی صورت گرفته است که «عمومی» و متعلق به همه مردم تلقی می‌شود و دیگر حاضران در صحنه راه گریزی از این هنجارشکنی علنی نداشتند.

برای همین نیز عمل به دور از عرف این فرد به هیچ عنوان قابل اغماض و چشم‌پوشی نیست و دستگاه‌های نظارتی وزارت ورزش و جوانان برای سر و سامان دادن به وضعیتی که پیش آمده، می‌بایست فورا برخوردهای لازم را با افراد خاطی انجام دهند.

علاوه بر این کمینه انظباطی فدراسیون و حراست وزارت ورزش و مسئولین استان قم نیز لازم است به دلیل اهانت این فرد به تیم شیمیدر قم، به این مسئله ورودی جدی داشته و با توجه به بی‌انضباطی و حاشیه‌سازی‌های مکرر فرد خاطی برخوردی مناسب و در خور با وی داشته باشند.

 

شایان ذکر است پایگاه اطلاع رسانی خبرقم (قم‌نا) به دلیل معذوریت‌های اخلاقی از انتشار فیلم رفتار زشت این بازیکن معذور است.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها