يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۴۹۹۲۱۸
زمان انتشار: ۱۲:۲۰     ۱۹ دی ۱۴۰۰
سرپرست تیم فوتبال سپاهان اعلام کرد که این باشگاه پس از قرعه کشی مرحله گروهی برای گرفتن میزبانی مرحله گروهی مسابقات لیگ قهرمانان آسیا اقدام خواهد کرد.

به گزارش پایگاه 598، به نقل از "ورزش سه"، رضا فتاحی شب گذشته در گفتگو با خبرنگاران پس از پیروزی 2 بر 1 طلایی پوشان اصفهانی مقابل فولاد خوزستان اینگونه حرف هایش را در جمع خبرنگاران در رابطه با کسب مجوز حرفه ای توسط باشگاه سپاهان آغاز کرد: گرفتن مجوز حرفه‌ای با توجه به استانداردهای AFC و سخت گیری هایی که هرسال بیشتر می‌شود کار مارا سخت کرد، اما در آبان ماه سال گذشته کارگروه حرفه‌ای با مدیریت محمدرضا ساکت و اعضای هیئت مدیره سپاهان تشکیل شد و قسمت‌های مختلفی مانند آکادمی، مجموعه نقش جهان، مالی و حقوقی درگیر این مجوز حرفه‌ای شدند که از همه تشکر می‌کنم.


وی ادامه داد: برای گرفتن این مجوز حرفه‌ای فکر کنم هزار و پانصد و شصت صفحه بارگذاری کردیم و مجموعه سپاهان زحمت کشید تا توانستیم این مجوز حرفه‌ای را در یافت کنیم.


سرپرست تیم فوتبال سپاهان در خصوص برگزاری بازی سپاهان و پرسپولیس در اراک، عنوان کرد: این بازی گذشت ولی در جلسه‌ای که نویدکیا به همراه کادر فنی داشت همه موارد را تحت نظر گرفتند که مهم‌ترین آن بحث مسافت بود و مدیریت باشگاه هم تصمیم کادر فنی را عملی کردند که این بازی انجام شد. مجموعه اراک برای ما کم نگذاشتند، از تیم فوتبال آلومینیوم و هیئت فوتبال اراک تشکر می‌کنیم.


فتاحی با بیان اینکه سال گذشته استراتژی سپاهان با حضور ساکت، هیئت مدیره جدید و محرم نویدکیا این بود که فقط کار خود را انجام دهیم، اضافه کرد: در خصوص اتفاقات داوری هوچی گری نمی‌کنیم و آن را در رسانه‌ها باز گو نمی‌کنیم بلکه به صورت مکتوب به سازمان لیگ اعلام می‌کنیم آنها هم به کمیته داوران می‌رسانند. سیاست ما احترام به همه است و این راه را ادامه می‌دهیم زیرا با احترام، نتایجی که می‌خواهیم را می‌گیریم و دل هواداران را شاد می‌کنیم.


وی در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه سپاهان برای مسابقات آسیایی مایل به میزبانی هست یا خیر؟ گفت: طبق تقویمی که امسال به ما داده اند به نظر می‌رسد مسابقات به صورت متمرکز برگزار می‌شود، اما هنوز قرعه کشی انجام نشده است. با توجه به بازدید نمایندگان AFC از باشگاه سپاهان و امکانات بعد از انجام قرعه کشی در خواست میزبانی می‌کنیم.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها