يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۴۹۹۲۶۹
زمان انتشار: ۱۰:۰۳     ۲۰ دی ۱۴۰۰
سرمربی تیم فوتبال نفت مسجد سیلمان در جلسه روز گذشته با مسئولان باشگاه و مدیران استان از سمت خود استعفا کرد.

به گزارش پایگاه 598، به نقل از فارس، پس از شکست تیم نفت مسجد سلیمان مقابل نفت آبادان تعدادی از لیدرهای تیم مسجد سلیمانی وارد رختکن شدند و تعدادی از بازیکنان این تیم را کتک زدند.در پی وقوع این حادثه فراز کمالوند سرمربی این تیم درخواست برگزاری جلسه فوری با مسئولان باشگاه و استانی را کرد.

این نشست روز گذشته در اهواز برگزار شد و کمالوند ضمن گلایه از شرایط به وجود آمده و در حمایت از بازیکنان تیمش اعلام کرد قصد جدایی دارد و استعفا می دهد.

قرار است تا عصر امروز در مورد استعفای کمالوند تصمیم گیری شود و باید دید این مربی حاضر می شود به کارش ادامه دهد یا خیر.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها