يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۴۹۹۲۷۸
زمان انتشار: ۱۰:۱۷     ۲۰ دی ۱۴۰۰
جانشین فرماندهی نیروی انتظامی استان خوزستان از بررسی ویژه پلیس در خصوص قتل شهردار دهدز خبر داد.

به گزارش پایگاه 598، به نقل از فارس، سرهنگ حجت الله سفید پوست جانشین فرماندهی نیروی انتظامی استان خوزستان شب گذشته در جمع خبرنگاران اظهار کرد: ماموران پلیس حین گشت زنی در سطح حوزه استحفاظی دو نفر سارق مسلح و تحت تعقیب مراجع قضائی را شناسایی و دستور ایست دادند.

وی افزود: سارقان بلافاصله برای فرار از قانون اقدام به تیراندازی و درگیری مسلحانه با ماموران پلیس کردند و از محل متواری شدند.

سفیدپوست با بیان اینکه متاسفانه یک تیر به‌صورت تصادفی به شهردار دهدز که به صورت گذری در محل بود اصابت کرده و پس از انتقال به بیمارستان فوت کرد، گفت:

بررسی موضوع به صورت ویژه در دستور کار پلیس قرار دارد و متعاقباً نتیجه اقدامات اطلاع رسانی خواهد شد.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها