أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۴۹۹۴۹۲
زمان انتشار: ۱۱:۳۱     ۲۲ دی ۱۴۰۰
یک نشریه انگلیسی در گزارشی پول زیاد مالکان سعودی نیوکاسل را مانع انتقال ستاره ایرانی زنیت به این باشگاه معرفی کرد.

به گزارش پایگاه 598، سایت «hitc» انگلیس در مطلبی به باشگاه نیوکاسل و خریدهای احتمالی اش در زمستان پرداخت. با مدیریت جدید نیوکاسل که به شرکت سرمایه گذاری سعودی ها واگذار شده همه باشگاه ها چشم به این باشگاه دوختند تا بازیکنی را با قیمت خوب به این تیم بفروشند.

سردار آزمون مهاجم ایرانی زنیت یکی از گزینه های نیوکاسل برای تجدیدقوای خط حمله اش به شمار می آید. باشگاه روس انتظار داشت بعد از رد کردن پیشنهاد 4 میلیون یورویی لیون باشگاه انگلیسی با مالکان سعودی رقم چرب تری برای جذب مهاجم ایرانی پیشنهاد دهند.

اما به نظر می رسد سردار آزمون مهاجم ملی پوش ایرانی زنیت گزینه اول نیوکاسل نیست و باشگاه انگلیسی اولویت های دیگری در زمستان دارد.

همچنین تمام باشگاه های اروپا در شرایط کرونایی و بداقتصادی دوست دارند یک مهاجم را به نیوکاسل با رقمی خوب بفروشند و نیوکاسل را به دلیل مالکان متمول مثل یک کیک تصور می کنند تا تیکه ای از آن را بردارند.

متمول بودن مالکان سعودی نیوکاسل و در اولویت قرار نداشتن جذب سردار آزمون باعث شده تا انتقال این مهاجم ایرانی به لیگ انگلیس و درآمدزایی خوب زنیت دچار مشکل شود.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها