يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۵۰۰۲۴۵
زمان انتشار: ۱۰:۰۴     ۰۵ بهمن ۱۴۰۰
گروه صنعتی ایران خودرو در راستای افزایش عرضه به بازار، برنامه فروش فوق‌العاده سه محصول خود را از امروز سه‌شنبه ۵ بهمن‌ماه ۱۴۰۰ به مدت سه روز به اجرا می‌گذارد.

به گزارش پایگاه 598، به نقل از شهرآرانیوز، در این طرح سه محصول پارس بنزینی، پژو ۲۰۷ دستی سقف شیشه‌ای و دنا پلاس توربوشارژ اتوماتیک عرضه می‌شود. مشتریان نهایی در روز شنبه نهم بهمن‌ماه از طریق قرعه‌کشی با حضور نمایندگان نهاد‌های ناظر تعیین خواهند شد.
مراسم قرعه‌کشی از طریق سایت اینترنتی ایران خودرو به نشانی ikco.ir و صفحه این شرکت در آپارات به نشانی ikco_ir به صورت زنده پخش خواهد شد.
متقاضیان می‌توانند در زمان تعیین شده از طریق سایت فروش اینترنتی محصولات ایران خودرو به نشانی esale.ikco.ir نسبت به ثبت نام اولیه اقدام کنند.

 

بخشنامه مرحله سی ام فروش فوق العاده ایران خودرو از ۵ بهمن‌ماه ۱۴۰۰

 

فروش فوق العاده سه محصول ایران خودرو از امروز ۵ بهمن‌ماه ۱۴۰۰ + لینک ثبت نام

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها