أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۵۰۰۸۳۵
زمان انتشار: ۱۰:۰۵     ۱۶ بهمن ۱۴۰۰
رئیس کل دادگستری استان فارس از شناسایی محل اختفای قاتل شهید رنجبر و دستگیری او توسط نیروهای پلیس و سربازان گمنام امام زمان (عج) خبر داد.

به گزارش پایگاه 598، به نقل از باشگاه خبرنگاران، حجت الاسلام و المسلمین موسوی گفت: تحقیقات در خصوص انگیزه متهم توسط مقام قضایی ادامه دارد و در سریع‌ترین زمان ممکن و پس از تکمیل تحقیقات با صدور کیفرخواست و حکم قاطع، متهم به مجازات قانونی خواهد رسید.

چهارشنبه ۱۳ بهمن ۱۴۰۰، سرهنگ دوم علی اکبر رنجبر جمعی در پاسگاه بیدزرد شیراز با سلاح سرد یکی از اراذل و اوباش مورد حمله قرار گرفت و به شهادت رسید.

این اقدام قاتل پس از مجروح نمودن یک سرباز وظیفه انجام گرفت و شهید رنجبر قصد انجام وظیفه سازمانی خود در مواجهه با اراذل و اوباش را داشت.

شهید رنجبر در درگیری با متهم از ناحیه شریان‌های حیاتی مورد ضربه سلاح سرد قاتل قرار گرفت و در صحنه حادثه جان به جان آفرین تسلیم کرد.

فرماندهی انتظامی استان فارس در حاشیه مراسم تشییع پیکر این شهید مدافع امنیت در دارالرحمه شیراز گفت: قاتل پس از به شهادت رساندن او به یکی از روستا‌های اطراف شیراز فرار کرده بود.

به گفته سردار حبیبی، زمانی که قاتل دستگیر شد هنوز چاقویی که شهید رنجبر را با آن به شهادت رسانده بود در دستش بود و با همین چاقو با مأموران درگیر شد.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها