يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۵۰۱۵۶۳
زمان انتشار: ۱۳:۳۶     ۲۷ بهمن ۱۴۰۰
شکایت رسمی ذوب‌آهن از استقلال؛
باشگاه ذوب آهن اصفهان از باشگاه استقلال بابت استفاده از دو بازیکن تازه واردش شکایت کرد.

به گزارش پایگاه 598، به نقل از فارس، باشگاه ذوب آهن به دلیل حضور صالح حردانی و عزیز بک آمانوف مقابل این تیم در ترکیب تیم استقلال، از باشگاه تهرانی شکایت کرد.

باشگاه ذوب آهن معتقد است با توجه به بسته بودن پنجره نقل و انتقالاتی باشگاه استقلال به دلیل شکایت فرشید باقری و فرشید اسماعیلی، این تیم نمی‌تواند از بازیکنان جدید خودش استفاده کند. حتی گفته می‌شود وکیل فرشید باقری نیز از فیفا در این مورد استعلام گرفته و مسئولین مربوطه در فدراسیون جهانی فوتبال تاکید کرده‌اند که باشگاه استقلال نمی‌تواند از نفرات جدید خودش استفاده کند.

به همین خاطر باشگاه ذوب آهن شکایتی را در سازمان لیگ مطرح کرده و باید دید که مسئولان فدراسیون فوتبال چه تصمیمی را اعلام خواهند کرد.

محمدمهدی رمضانی مدیر روابط عمومی باشگاه ذوب آهن در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی فارس، این خبر را تایید کرد.

با این حال، طبق پیگیری های خبرنگار ورزشی فارس مجوز بازی این دو بازیکن توسط فدراسیون فوتبال صادر شده است. بیژن طاهری سرپرست استقلال هم بعد از مسابقه با ذوب آهن اعلام کرد وقتی سازمان لیگ کارت بازی صادر می‌کند چه مشکلی وجود دارد؟ ظاهرا باشگاه استقلال برای پرداخت مطالبات این  دو بازیکن طلبکار، تعهدی به کمیته تعیین وضعیت بازیکان داده و توافقنامه تسویه با آن‌ها را ارائه کرده است.

جمشید نورشرق رئیس کمیته تعیین وضعیت بازیکنان فدراسیون فوتبال از جملع نفراتی است که می تواند با توضیحات خود ابهامات در خصوص این موضوع را برطرف کند اما او فعلا ترجیح داده سکوت کند

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها