يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۵۰۱۹۷۲
زمان انتشار: ۱۲:۳۱     ۰۲ اسفند ۱۴۰۰
مالک باشگاه تراکتور فعلاً مخالف برکناری سرمربی این تیم است و به این ترتیب سولدو در هفته نوزدهم لیگ برتر نیز روی نیمکت سرخپوشان تبریزی خواهد نشست.

به گزارش پایگاه 598، پس از شکست‌های متوالی تیم تراکتور در هفته‌های اخیر و سقوط این تیم تا رده سیزدهم جدول رده‌بندی، شایعات و حرف و حدیث‌های زیادی پیرامون ادامه همکاری زونیمیر سولدو با سرخپوشان تبریزی مطرح شد، اما فعلاً این مربی کروات روی نیمکت تراکتوری‌ها ماندنی شده است.

مدیران تراکتور که به شدت به دنبال انتخاب یک مربی جایگزین برای سولدو بودند، طی روزهای اخیر گزینه مناسبی برای جانشینی این مربی پیدا نکردند و به همین دلیل سولدو فعلاً روی نیمکت تراکتوری‌ها به کار خود ادامه خواهد داد. محمدرضا زنوزی مالک باشگاه تراکتور نیز فعلاً مایل به ادامه فعالیت این مربی در تبریز است و در گفت‌وگو با مدیران این باشگاه تا این لحظه با برکناری سولدو مخالفت کرده است.

سولدو که با قراردادی نسبتاً ارزان به تراکتور آمده است، تاکنون حدود 60 درصد از قرارداد خود را دریافت کرده و رقم پایین قرارداد این مربی نیز دیگر دلیلی است که تراکتوری‌ها فعلاً تمایلی برای قطع همکاری با سولدو ندارند.

منبع: تسنیم
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها