أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۵۰۲۰۳۸
زمان انتشار: ۱۲:۲۹     ۰۳ اسفند ۱۴۰۰
بازیکن پیشین پرسپولیس معتقد است گل‌گهر در سه مورد اساسی و مهم نسبت به پرسپولیس برتری دارد.

به گزارش پایگاه 598، به نقل از تسنیم، بهنام طاهرزاده بازیکن پیشین پرسپولیس درباره وضعیت تیم فوتبال پرسپولیس اظهار داشت: تیم روند خیلی خوبی را طی کرده است و در بازی قبلی هم مقابل آلومینیوم خیلی روان بازی کرد. مشکل تیم در سمت راست با حضور رامین رضاییان حل شده است و تیم جان تازه‌ای گرفته است. پرسپولیس در این بازی از دو طرف حملاتش را انجام داد و نتیجه‌اش را هم گرفت. این بازی برخلاف برد‌های اقتصادی اخیر، برد خوبی به حساب آمد که منجر به افزایش وضعیت روحی و روانی بازیکنان هم شده است.

وی در ادامه افزود: هنوز مشکلات مدیریتی در باشگاه وجود دارد و در جذب بازیکن خوب عمل نکردیم. اگر رامین رضاییان به پرسپولیس آمده است از پول خودش در قطر گذشته و خودش خواسته است که در این شرایط به پرسپولیس برگردد و به تیم کمک کند. جذب رضاییان یک دستاورد برای مدیران باشگاه نیست و این بازیکن بیشتر به عشق هواداران و روی حرف یحیی گل‌محمدی به تیم برگشته است.

بازیکن پیشین پرسپولیس یادآور شد: مدیرعامل باشگاه با توپ پر می‌گوید هر بازیکنی را به پرسپولیس نمی‌آوریم، اما بازیکن باکیفیت پول زیادی می‌خواهد و ما نداریم. این سؤال مطرح است که استقلال چطور می‌تواند بازیکنان درجه یک جذب کند و هزینه‌های زیادی کند، ولی تیم ما اینقدر در نقل‌وانتقالات ضعیف عمل می‌کند؟ پرسپولیس فقط رامین رضاییان را جذب کرده است که او نیز خودش خواسته به تیم کمک کند. همه تیم‌های دولتی به خوبی هزینه می‌کنند، ولی ما پسر ناتنی هستیم! سپاهان، استقلال، پیکان، گل‌گهر، مس و فولاد از بودجه دولتی حمایت می‌شوند، ولی برای پرسپولیس که قهرمان غرب آسیا شده، از این خبرها نیست.

طاهرزاده درباره دیدار پیش روی پرسپولیس با گل‌گهر تصریح کرد: با توجه به بازی‌هایی که پرسپولیس در هفته‌های اخیر داشته است، این تیم شرایط روحی خوبی پیدا کرده و اگر این بازی را هم با موفقیت رد کند، می‌توان گفت از خیلی بازی‌های سنگینش عبور کرده است. گل‌گهر بازی‌های سخت پشت سرهمی را پشت سر گذاشته است و این هفته نیز کار سختی مقابل پرسپولیس خواهد داشت.

وی در خاتمه اظهار داشت: با توجه به بازی‌های سختی که استقلال در پیش دارد، بازی با گل‌گهر یکی از بازی‌های سرنوشت‌ساز پرسپولیس در راه قهرمانی است. گل‌گهر تیم خیلی خوبی است و از لحاظ فنی، مالی و مدیریتی خیلی خوب است. این تیم با حضور امیر قلعه‌نویی که چندین بار قهرمان لیگ برتر شده است، پتانسیل بالایی دارد و شرایطش با پرسپولیس قابل مقایسه نیست. پرسپولیس نه از لحاظ مدیریتی وضعیتی خوبی دارد و نه از لحاظ مالی و سخت‌افزاری. تنها امتیاز پرسپولیس، وجود بازیکنان متعصب و کادر فنی متعهد است.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها