أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۵۰۲۱۴۹
زمان انتشار: ۱۳:۱۸     ۰۴ اسفند ۱۴۰۰
سرمربی سابق بایرن مونیخ براین باور است که این تیم با هدایت ناگلزمن دچار افت نشده است.

به گزارش پایگاه 598، به نقل از آمازون، بایرن مونیخ با هدایت هانسی فلیک روزهای درخشانی را تجربه کرد و توانست قهرمانی در سه گانه را به دست آورد.

بایرن اما بعد از جدایی فلیک و آمدن ناگلزمن دچار نوسان شده است و چند نتیجه عجیب و دور از انتظار را کسب کرده است از جمله شکست 4 بر دو برابر بوخوم در بوندسلیگا که انتقادهای را از ناگلزمن به دنبال داشت.

فلیک سرمربی سابق بایرن که در هدایت ژرمن ها را برعهده دارد درباره تیم سابق خود سخن به میان آورد. او گفت: به نظرم که بایرن با ناگلزمن همچنان کیفیت سابق را دارد. ناگلزمن مربی خوبی است. بایرن در مسیر درستی قرار دارد و اطمینان دارم که در پایان فصل همه چیز خوب خواهد بود.

او ادامه داد:شاید اکنون کمی شرایط برای بایرن خوب نباشد اما در ادامه همه چیز بهتر خواهد شد. به هر حال احتمال افت کردن برای هر تیمی وجود دارد و باید در پایان فصل عملکرد تیم ها را ارزیابی کرد.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها