يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۵۰۲۴۲۷
زمان انتشار: ۱۰:۵۱     ۰۹ اسفند ۱۴۰۰
گروه صنعتی ایران خودرو در راستای اجرای قانون «حمایت از خانواده و جوانی جمعیت» و نیز عمل به مسئولیت‌های اجتماعی خود در قبال جامعه، نیمی از ظرفیت طرح‌های فروش محصولات خود را به مادران دارای دو فرزند و بیشتر اختصاص می‌دهد.

به گزارش پایگاه 598، به نقل از تسنیم، در پی تصویب قانون «حمایت از خانواده و جوانی جمعیت» گروه صنعتی ایران‌خودرو در نظر دارد طرح‌ فروش ویژه مادران را همزمان با سایر روش‌های فروش اجرا کند و بدین ترتیب پس از ابلاغ بخشنامه، امکان ثبت‌نام برای مادرانی که تولد فرزندشان از تاریخ نوزدهم آبان ماه امسال به بعد است، فراهم خواهد شد.

در صورتی که تعداد مادران متقاضی بیش از ظرفیت فروش باشد، از طریق قرعه‌کشی و در غیر این صورت بدون قرعه‌کشی ثبت‌نام انجام می‌شود.

پس از ثبت‌نام اولیه، اطلاعات مادران برای تأیید شرایط به مراجع ذی‌ربط ارسال می‌شود و پس از آن امکان ثبت نام قطعی و واریز وجه فراهم خواهد شد.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها