أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۵۰۲۴۵۷
زمان انتشار: ۱۲:۳۸     ۰۹ اسفند ۱۴۰۰
نساجی – استقلال امروز در استادیوم امام رضای مشهد یکی از دیدارهای حساس هفته بیستم لیگ برتر را برگزار خواهند کرد.

به گزارش پایگاه 598، به نقل از ورزش سه، نساجی یکی از تیم های موقعیت ساز در لیگ این فصل بشمار می رود؛ با وجود  اینکه بیشتر بازیکنان این تیم باتجربه و بالای 30 سال هستند و به زعم ساکت الهامی و حتی صالح مصطفوی یکی از اعضای کادر فنی تیم استقلال به اندازه ای که بازی کرده امتیاز کسب نکرده است. از سویی استقلال بعد از فصل های متمادی تبدیل به یک تیم منسجم و هماهنگ شده و در شرایطی هفته هاست صدر جدول را در اختیار کرده که بهترین تیم در فاز تهاجمی و دفاعی بشمار می رود و تنها تیمی است که تا به این جای کار شکستی در کارنامه نداشته است.

نساجی به دنبال تحمیل اولین شکست به استقلال و استقلال به دنبال تداوم سیر صعودی  خود است و هر دو هدف در گروی بازی تهاجمی است و  این نوید یک بازی زیبا را در مشهد می دهد.

اما فارغ از نمایش دو تیم و نتیجه ای که در این بازی رقم می خورد نکته مهم فوتبال 3 دفاعه دو تیم است. در ایران و در لیگ برتر تعداد تیم  هایی که با 3 دفاع فوتبال می کنند کم است. یک ذهنیت قدیمی در مورد این سیستم در فوتبال ایران وجود دارد؛ تیم  هایی که با 3 دفاع بازی می کنند گوش ها را به حریف می دهند. در حالی که این چنین نیست. تیمی اگر ابزار لازم را برای اجرای این شیوه در اختیار داشته باشد در دفاع 5 بازیکن را روی یک خط خواهد داشت به این خاطر که وینگ بک ها زمان دفاع باید در عرض سه مدافع بازی کنند.

استقلال با فوتبال 3 دفاعه که استراماچونی استارتش را زد اکنون در صدر جدول لیگ برتر قرار دارد و با توجه به عملکرد که تا به این جای کار داشته نشان داده برای قهرمانی تیم شایسته ای است. البته استقلال در فصل جاری در برخی از بازی ها با 4 مدافع بازی کرد. نساجی هم با این نمایش دست کم در فصل جاری به هدفش رسیده. به این خاطر که در لیگ برتر خطر سقوط به دسته پایین تر را حس نمی کند و از صعود در جام حذفی یکی از تیم های راه یافته به مرحله یک چهارم نهایی است و در شرایطی به این مرحله صعود کرد که تیم گل گهر سیرجان را با نتیجه 3-1 شکست داد. تیمی که به زعم مالکش یعنی رضا  حدادیان این فصل با بودجه ای کمتر از 40 میلیارد تومان وارد بازی ها شده است و بخشی از این بودجه هم از فروش بازیکنانی چون علی زارعی – نیما میرزازاد و ... و هم چنین جذب اسپانسرهای روی پیراهن تامین شده است.

هم نساجی با فوتبال 3 دفاعه تا به این جای کار به هدفش رسیده است و هم استقلال. به واقع این دو تیم این پیام را به فوتبال ایران مخابره کرده اند؛ به فوتبال 3 دفاعه اطمینان کنید. هر چند همه شیوه ها و همه سبک ها در فوتبال قابل احترام هستند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها