يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۵۰۲۵۳۴
زمان انتشار: ۱۳:۴۴     ۱۱ اسفند ۱۴۰۰
روزنامه لوپاریزین درباره پیشنهاد وسوسه کننده پاری سن ژرمن به ام‌باپه برای تمدید قرارداد سخن به میان آورد.

به گزارش پایگاه 598، به نقل از لوپاریزین، قرارداد کیلیان ام‌باپه با پاری سن ژرمن تابستان پیش رو به پایان می‌رسد.

رئال مادرید سخت به دنبال جذب این فوق ستاره فرانسوی است این درحالی است که پاری سن ژرمن هم اصلا دوست ندارد که یکی از بهترین بازیکنان حال حاضر فوتبال جهان را از دست بدهد.

روزنامه لوپاریزین از پیشنهاد وسوسه کننده پاری سن ژرمن به ام‌باپه برای تمدید سخن به میان آورد و نوشت: باشگاه پاری سن ژرمن پیشنهاد تمدید قرارداد دو ساله به ام‌باپه با دستمزد ۵۰ میلیون یورو در سال را داده است.

هنوز ام‌باپه پاسخ نهایی خود را به سران پاری سن ژرمن نداده است. او پیش از این در واکنش به تمدید قرارداد خود گفت که تنها روی بازی حساس با رئال مادرید تمرکز دارد.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها