أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۵۰۲۵۵۶
زمان انتشار: ۱۴:۱۶     ۱۱ اسفند ۱۴۰۰
سرپرست کمیته مسابقات سازمان لیگ با رد ادعای باشگاه استقلال اعلام کرد که به آنها وعده‌ای درباره نحوه برگزاری مسابقات در نیم‌فصل دوم نداده است.

به گزارش پایگاه 598، به نقل از تسنیم، سهیل مهدی درباره اظهارات حسن کامرانی‌فر، دبیرکل فدراسیون فوتبال مبنی بر حضور تماشاگران در دربی هفته بیست‌وسوم لیگ برتر فوتبال، عنوان کرد: حدود یکی دو ماه پیش وزارت بهداشت مصوبه‌ای اعلام کرد و این موضوع به هیئت استان‌ها ابلاغ شد که حضور تماشاگران تا سقف 30 درصد به شرط داشتن سامانه بلیت‌فروشی برای افرادی که دو دوز واکسن کرونا را زده باشند، منعی ندارد. به عنوان مثال، در استان خوزستان، شورای تأمین برای برگزاری یک بازی تصمیم می‌گیرد تا سقف 30 درصد چقدر تماشاگر در ورزشگاه حضور داشته باشند و سامانه بلیت‌فروشی برای تشخیص افرادی که دو دوز واکسن را زده باشند در نظر گرفته شود. حضور تماشاگران در سکوها نیز با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی تعریف شده امکان پذیر خواهد بود.

وی افزود: این موضوع تا قبل از شیوع ویروس اُمیکرون به همه هیئت‌های استان ابلاغ شده بود. در حال حاضر اتفاق جدیدی نیفتاده است. کامرانی‌فر بر اساس همین مصوبه چنین صحبت‌هایی را انجام داد که درست است. شاید به واسطه یکسری مذاکرات و صحبت‌ها امکان حضور تماشاگران فراهم شود ولی به ما چیزی اعلام نشده است. برای سازمان لیگ هم ایده‌آل است که بازی‌ها با حضور تماشاگران برگزار شود تا رقابت‌ها گرمی بیشتری بگیرد.

سرپرست کمیته مسابقات سازمان لیگ در مورد اینکه باشگاه استقلال مدعی شده که او به آنها تأکید کرده بود بازی‌های نیم فصل دوم این تیم بعد از دیدارهای پرسپولیس برگزار شود، گفت: من وعده‌ای نداده بودم. با باشگاه استقلال در قالب نامه‌ای که ارسال کردند، صحبت کردیم و مسئولان‌شان نیز به سازمان لیگ آمده بودند. هر کدام از مسئولان استقلال آمدند توضیحات را دادیم و فکر می‌کنم کافی بوده باشد. برنامه‌ بازی‌های لیگ طبق اعلام قبلی برگزار می‌شود و دستور خاصی به ما برای جا به جایی زمان برگزاری بازی‌ها داده نشده است.

مهدی خاطرنشان کرد: استقلال و پرسپولیس برای ما عزیز هستند اما نمی‌توانیم تنها برای یک تیم برنامه‌ریزی کنیم. به همان اندازه که این دو تیم عزیز هستند و به آنها ارادت داریم در خدمت تیم‌هایی که برای نیفتادن یا کسب سهمیه رقابت می‌کنند، هستیم. شخصیت همه تیم‌ها برای قابل احترام است و سازمان لیگ ثابت کرده در اختیار همه باشگاه‌ها بوده است. برای هیچ باشگاهی به تنهایی فکر نمی‌کنیم. اگر هم قصوری بوده است، به بزرگواری خودشان ببخشند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها