أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۵۰۲۸۵۲
زمان انتشار: ۱۳:۲۸     ۱۷ اسفند ۱۴۰۰
نمایندگان مجلس شورای اسلامی با پیشنهاد اختصاص یکصد میلیارد تومان به منظور تولید و انتشار محتواهای رسانه‌ای در مقابله با جنگ نرم و جهاد تبیین به معاونت مطبوعاتی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی موافقت کردند.

دوستی خاله خرسی برخی نمایندگان مجلس با انقلاب/ تخریب «جهاد تبیین» بهتر از این نمی‌شدبه گزارش سرویس سیاسی پایگاه 598، نمایندگان مجلس شورای اسلامی روز یکشنبه پانزدهم اسفند ماه با پیشنهاد اختصاص یکصد میلیارد تومان به منظور تولید و انتشار محتواهای رسانه‌ای در مقابله با جنگ نرم و جهاد تبیین به معاونت مطبوعاتی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی موافقت کردند.

با این حال مشاهدات نشان می‌دهد این اقدام نمایندگان به جای آن که مورد استقبال جامعه واقعه شود، انتقادات بسیاری از کاربران فضای مجازی را به همراه داشته است.

بسیاری از کاربران می‌گویند در شرایطی که کشور از لحاظ اقتصادی در شرایط بغرنجی به سر می‌برد و این اوضاع باعث شده است تا گرفتن مالیات به دهک‌های پایین‌تر جامعه برسد، اختصاص 100 میلیارد تومان از بودجه عمومی کشور، پیش از آن که گام موثری در جهت تبیین باشد اقدامی ضد ارزشی تلقی می‌شود.

از این گذشته تاکید آیت‌الله خامنه‌ای بر کار جهادی در امر و تبیین روشنگری است و استفاده از بیت المال در این خصوص، نه تنها هیچ سنخیتی با امر مقدس جهاد و فرمایشات رهبر انقلاب ندارد؛ بلکه در شرایط فعلی جامعه بیشتر در جهت هویت‌زدایی از امر تبیین و جهاد است.

افزون بر این معاونت مطبوعاتی وزارت ارشاد می‌بایست مبلغ در نظر گرفته شده را در بین رسانه‌های رسمی کشور توزیع کند که در این میان تجربه نشان می‌دهد همیشه افرادی برای گرفتن بودجه تقلا می‌کنند و به طمع می‌افتند که در عمل هیچ قرابتی با انقلاب اسلامی و آرمان‌های آن ندارند.

این اقدام مشمئز کننده نمایندگان مجلس باعث می‌شود که تا جهاد تبیین و حتی هرگونه دفاع از انقلاب اسلامی، سازمانی جلوه داده شود و نیروهای انقلابی را به انزوا بکشاند.

نیروهای انقلابی که با استفاده از ظرفیت‌های مردمی در خدمت اسلام و انقلاب هستند و از آن‌جایی که قاطبه آنان در گمنامی فعالیت می‌کنند در پایین‌ترین سطح از حمایت‌ها قرار دارند و این گونه بودجه‌ها نیز به دست آنها نمی‌رسد.

اخبار ویژه
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۱
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها