أَلَمْ يَعْلَمْ بِأَنَّ اللَّهَ يَرَى(علق 14) * * * آیا او ندانست که خداوند (همه اعمالش را) می‌بیند؟! * * * نداند او که همانا خدای می‌بیند/همه هرآنچه به هستی به امر خود افزود

      
کد خبر: ۵۰۲۹۸۲
زمان انتشار: ۱۲:۳۳     ۱۹ اسفند ۱۴۰۰
نشریه انگلیسی از اصرار سرمربی منچستر یونایتد به بازی ندادن به فوق ستاره پرتغالی خبر داد.

به گزارش پایگاه 598، به نقل از فارس، دربی منچستر در هفته جاری جنجالی بزرگ به همراه داشت و آن غیبت کریستیانو رونالدو از لیست منچستری ها بود.

سفر رونالدو قبل از بازی به پرتغال شایعات اختلاف نظر این ابرستاره به رالف رانگنیک سرمربی آلمانی شیاطین سرخ را بیشتر دامن زد.

اما رانگنیک اعلام کرد دلیل غیبت رونالدو در این بازی حساس مصدومیت است. در همین زمینه نشریه «میرر» در جدیدترین خبر اعلام کرد رونالدو اشتیاق زیادی دارد تا مقابل تاتنهام در بازی پیش رو در ترکیب منچستر باشد اما رانگنیک و دستیارانش نظری دیگر دارند.

سرمربی آلمانی با وجود اعلام آمادگی رونالدو برای بازگشت به ترکیب شیاطین سرخ می خواهد این بازیکن را نیمکت نشین کند و از او در بازی بعدی مقابل اتلتیکو مادرید در لیگ قهرمانان اروپا استفاده کند.

در همین حال فوق ستاره پرتغالی با انتشار تصویری در صفحه شخصی خود در اینستاگرام، نوشت: «سخت در حال تلاش برای رسیدن به یک ریکاوری قوی. مشتاق بازگشت به زمین و کمک به تیم هستم.»

باید دید کشمکش های رونالدو و رانگنیک برای حضور در ترکیب منچستر به کجا می رسد. رونالدو اعلام آمادگی کرده تا به ترکیب برگردد ولی سرمربی مخالف است.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها