أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۵۰۳۰۸۳
زمان انتشار: ۰۸:۳۶     ۲۲ اسفند ۱۴۰۰
همزمان با شنیده‌شدن صدای انفجارهای مهیب در اربیل، رسانه‌های عراقی از برخورد ده‌ها فروند راکت و موشک به اهدافی در این منطقه خبر دادند.

به گزارش سرویس سیاسی پایگاه 598، ساعت ۱:۲۰ بامداد، انفجارهای بزرگی در اربیل عراق به‌وقوع پیوست. چندین راکت ۱۲۲ میلی‌متری گراد به ۲ مرکز آموزشی پیشرفته متعلق به موساد اسرائیل اصابت کرد. رسانه‌های عراقی نوشتند: این پایگاه‌ها زیر باران موشک‌ها بود.

حمله بزرگ با موشک‌های بالستیک به مرکز موساد در اربیل با ده‌ها موشک در ساعت ۱:۲۰ + فیلم

دقایقی بعد رسانه‌ها نوشتند که درمیان موشک‌های شلیک‌شده چند موشک بالستیک نیز وجود داشت. همچنین با پرواز پهپادهای ناشناس در آسمان اربیل، صدای تیراندازی‌های شدید به گوش رسید.

حمله بزرگ با موشک‌های بالستیک به مرکز موساد در اربیل با ده‌ها موشک در ساعت ۱:۲۰ + فیلم

سازمان ضدتروریسم منطقه کردستان عراق اعلام کرد: ۱۲ فروند موشکی که به اربیل برخورد کردند، از جایی در خارج از عراق و جهت شرق این کشور شلیک شده‌اند.

 

پرواز آمبولانس هوایی آمریکا به سوی اربیل

در حالی که برخی منابع خبری گزارش داده اند که در حملات موشکی امشب کسی کشته نشده است، نُجَباء مدعی شده است که رصد پروازها نشان از پرواز یک هواپیمای C17 آمریکایی (هواپیما آمبولانس) از پایگاه نیروی هوایی رامشتاین به سمت اربیل دارد.

حمله بزرگ با موشک‌های بالستیک به مرکز موساد در اربیل با ده‌ها موشک در ساعت ۱:۲۰ + فیلم

 

دروازه‌های سفارت آمریکا بسته شدند

پس از شنیده شدن آژیر‌های خطر در داخل سفارت آمریکا در منطقه سبز بغداد، دروازه‌های سفارت آمریکا بسته شدند و آماده باش کامل در پایگاه‌های نظامی در عراق اعلام شد.

حمله بزرگ با موشک‌های بالستیک به مرکز موساد در اربیل با ده‌ها موشک در ساعت ۱:۲۰ + فیلم

نیرو‌های امنیتی کُرد با اعلام آماده‌باش، تمام راه‌های منتهی به فرودگاه اربیل، پایگاه الحریر و مجتمع صلاح الدین را به طور کامل بستند.

 
تصاویری از لحظات موشک باران پایگاه سری موساد (سرویس جاسوسی رژیم صهیونیستی) در اربیل عراق
 

صابرین‌نیوز: استفاده از موشک‌های بالستیک در حمله به پایگاه آمریکا در اربیل

صابرین‌یوز با بیان اینکه در میان راکت‌های شلیک شده، موشک‌های بالستیک هم هستند، اعلام کرد: «پایگاه آمریکا در اربیل با موشک‌های بالستیک مورد حمله قرار گرفت. حداقل ۴ موشک بالستیک به پایگاه آمریکایی در اربیل اصابت کرد».

ادعای الجزیره: ساختمان جدید کنسولگری آمریکا در اربیل هدف حمله موشکی

خبرنگار شبکه الجزیره مدعی شد که ساختمان جدید کنسولگری آمریکا در اربیل، هدف اصلی حملات موشکی امشب بود.

رسانه عراقی به نقل از یک منبع امنیتی نوشت: «دو مرکز آموزشی پیشرفته متعلق به موساد اسرائیل در اربیل در شمال عراق با موشک‌های بالستیک مورد حمله قرار گرفتند».

رسانه‌های کردزبان/ پهپادهای ناظر سپاه پاسدارن در حال رصد محل‌های اصابت و صدای شلیک به سمت آنها...
 

وزارت کشور اقلیم کردستان انهدام ساختمان جدید کنسولگری آمریکا را تایید کرد

وزارت کشور اقلیم کردستان: ساعت یک بامداد 12 فروند موشک بالستیک دوربرد از شرق به خارج از مرزها به سمت ساختمان جدید کنسولگری آمریکا در اربیل شلیک شد.

تلاش آمریکا برای بی‌اثر جلوه دادن حمله موشکی به پایگاه‌اش در اربیل

خبرنگار فاکس نیوز نوشت: یک مقام ارشد آمریکایی می‌گوید موشک‌ها از سمت ایران شلیک شده و هیچ تلفات انسانی نداشتیم و پرسنل آمریکایی مثل قبل به زندگی ادامه می‌دهند.

حمله بزرگ با موشک‌های بالستیک به مرکز موساد در اربیل عراق با ده‌ها موشک در ساعت ۱:۲۰ + فیلم

خبرنگار دیگری نوشت: یک کنسولگری ایالات متحده ساعاتی پیش بمباران شد و چیزی جز سکوت کر کننده کاخ سفید وجود ندارد. جو بایدن و پنتاگون خودشان را به کر گوشی زده اند و احتمالا بیایند بگویند باید تحقیق کنیم ببینیم کار کیست.

حمله بزرگ با موشک‌های بالستیک به مرکز موساد در اربیل عراق با ده‌ها موشک در ساعت ۱:۲۰ + فیلم

 

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها