أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۵۰۳۴۲۷
زمان انتشار: ۱۰:۵۰     ۲۷ اسفند ۱۴۰۰
حاشیه دربی ۹۸|
سرمربی تیم پرسپولیس پس از گل تساوی استقلال به شدت به داور بازی اعتراض کرد.

درگیری فیزیکی گل‌محمدی با داور + عکس و فیلمبه گزارش پایگاه 598، به نقل از تسنیم، تیم‌های فوتبال پرسپولیس و استقلال در چارچوب هفته بیست و سوم رقابت‌های لیگ برتر روز گذشته از ساعت 17:30 در ورزشگاه آزادی به مصاف یکدیگر رفتند که این دیدار با نتیجه تساوی یک - یک خاتمه یافت.

* محمد دانشگر چند دقیقه پس از تعویض به خاطر اینکه کمک داور مسابقه آفساید مهاجم پرسپولیس را اعلام نکرد به محمدرضا منصوری کمک داور اول بازی اعتراض کرد.

* روی موقعیت خطرناکی که بازیکنان استقلال روی دروازه پرسپولیس ساختند، رامین رضاییان و علی نعمتی به خاطر عدم هماهنگی برای مهار مهاجمان استقلال باهم درگیری لفظی پیدا کردند.

* در دقیقه 68، زمانی که داور خطای رامین رضاییان روی هافبک استقلال را اعلام کرد، به یکباره نیمکت دو تیم دچار تنش و اعتراض شد و یحیی گل‌محمدی به شدت به داور اعتراض کرد و فرهاد مجیدی هم نسبت به اعتراض گل‌محمدی واکنش نشان داد. در پایان داور مدافع پرسپولیس را با کارت زرد جریمه کرد.

* در دقیقه 76، زمانی که کامیابی‌نیا قصد ورود به زمین مسابقه را داشت، وحید امیری به کنار زمین آمد و بازوبند کاپیتانی را به بازوی کمال بست.

* پس از گل تساوی استقلال توسط رودی ژستد، یحیی گل‌محمدی سرمربی پرسپولیس به شدت به سید علی داور مسابقه اعتراض کرد. وی به داخل زمین آمد، با عصبانیت به سینه داور و ناظر بازی جلال مرادی ضربه زد و به شدت اعتراض کرد. پس از این ماجرا سرمربی پرسپولیس از روی نیمکت اخراج شد.

درگیری فیزیکی گل‌محمدی با داور + عکس و فیلم
درگیری فیزیکی گل‌محمدی با داور + عکس و فیلم
درگیری فیزیکی گل‌محمدی با داور + عکس و فیلم
درگیری فیزیکی گل‌محمدی با داور + عکس و فیلم
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها