يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۵۰۳۷۵۲
زمان انتشار: ۱۰:۱۶     ۱۶ فروردين ۱۴۰۱
مدیر تیم پرسپولیس باز هم به تغییرات امتیازی رخ داده در جدول لیگ برتر فوتبال که با حکم کمیته انضباطی اعمال شد، طعنه زد.

به گزارش پایگاه 598، به نقل از تسنیم، پرسپولیس امشب (دوشنبه) در هفته بیست‌وچهارم لیگ برتر فوتبال مقابل هوادار به تساوی بدون گل رضایت داد.

پس از این مسابقه، اعضای تیم پرسپولیس به شدت نسبت به قضاوت حمید حاج‌ملک معترض بودند و مدیرعامل این باشگاه نیز اعتراض خود را نشان داد.

همچنین افشین پیروانی مدیر تیم پرسپولیس پس از درخواست خبرنگاران برای مصاحبه گفت: هر زمانی که به ما هم امتیاز معیشتی دادند، صحبت می‌کنم!

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها