أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۵۰۳۷۶۹
زمان انتشار: ۱۰:۵۴     ۱۶ فروردين ۱۴۰۱
سرمربی منچستریونایتد از تیم ملی انگلیس به عنوان بخت اول قهرمانی در جام جهانی یاد کرد.

به گزارش پایگاه 598، به نقل از اسکای اسپورت، رالف رانگنیک، سرمربی موقت منچستریونایتد قهرمان جام جهانی ۲۰۲۲ قطر را پیش‌بینی کرد. این مربی آلمانی معتقد است که کشورش آلمان و انگلیس مدعیان کسب این جام در اواخر امسال هستند و شانس انگلیس در این راه بیش‌تر است. او هم‌چنین کریستیانو رونالدو و کشورش پرتغال را نادیده گرفت.

قرعه‌کشی مرحله گروهی بزرگ‌ترین رویداد فوتبال روز جمعه در دوحه قطر برگزار شد و انگلیس یکی از مدعیان قهرمانی در این مسابقات، برابر ایالات متحده، ایران و اسکاتلند، ولز یا اوکراین قرار گرفت. رونالدو و پرتغال نیز در گروه H قرار دارند که غنا، اروگوئه و کره جنوبی نیز در این گروه قرار دارند.

رالف رانگنیک، سرمربی منچستریونایتد که به صورت موقت تا پایان فصل هدایت این تیم را بر عهده دارد درباره شانس قهرمانی تیم‌ها در جام جهانی گفت: گفتنش سخت است. من فکر می‌کنم انگلیس تیم خوبی دارد، آن‌ها قطعا تیمی هستند که می‌توانند به قهرمانی برسند. من هم‌چنین فکر می‌کنم آلمان با هدایت هانسی فلیک اکنون در موقعیت خوبی قرار دارد. من فکر می‌کنم یک مزیت برای انگلیس در راه رسیدن به قهرمانی می‌تواند حتی این باشد که جام جهانی در پاییز برگزار می‌شود. یعنی رقابت‌های لیگ برتر ادامه دارد و بازیکنان در کوران آمادگی در جام جهانی حاضر می‌شوند.

او افزود: آخرین باری که انگلیس قهرمان جام جهانی شد به سال ۱۹۶۶ برمی‌گردد. یادم می‌آید این اولین جام جهانی بود که من آن را تماشا کردم، هنوز هم به یاد دارم.

سرمربی منچستریونایتد که برای حضور در لیگ قهرمانان فصل آینده مبارزه می‌کند، گفت که او هشت ساله بود که بازی فینال در ومبلی بین آلمان غربی و انگلیس را دید که با برتری ۴ بر ۲ انگلیسی‌ها به پایان رسید.

انگلیس در دوره قبل جام جهانی توانست به جمع چهار تیم پایانی راه یابد ولی با شکست برابر کرواسی به دیدار رده‌بندی رفت و در دیدار رده‌بندی نیز مغلوب بلژیک شد تا در رده چهارم قرار گیرد. این تیم هم‌چنین در دوره قبل یورو ۲۰۲۰ به فینال رسید ولی با شکست در ضربات پنالتی برابر ایتالیا نایب قهرمان شد.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها