أَلَمْ يَعْلَمْ بِأَنَّ اللَّهَ يَرَى(علق 14) * * * آیا او ندانست که خداوند (همه اعمالش را) می‌بیند؟! * * * نداند او که همانا خدای می‌بیند/همه هرآنچه به هستی به امر خود افزود

      
کد خبر: ۵۰۳۹۲۴
زمان انتشار: ۱۱:۲۸     ۱۸ فروردين ۱۴۰۱
سرمربی اسپانیایی ویارئال با وجود پیروزی تیمش مقابل قهرمان آلمان، اعتقاد دارد شاگردانش می‌توانستند به نتیجه بهتری دست یابند.

به گزارش پایگاه 598، به نقل از تسنیم، اونای اِمری که شاگردانش شب گذشته (چهارشنبه) به لطف تک‌گل دقیقه 8 آرنا دانژوما در ورزشگاه سرامیکا میهمان قدرتمند خود یعنی بایرن مونیخ را با نتیجه یک بر صفر شکست دادند، پس از این بازی گفت: ما تلاش می‌کنیم تا رقابت کنیم و به مرحله نیمه‌نهایی برسیم. در این بازی هم عملکرد فوق‌العاده‌ای از خود به نمایش گذاشتیم.

سرمربی اسپانیایی ویارئال صحبت‌های خود را اینطور ادامه داد: اگر برتری با نتیجه بهتری را به دست می‌آوردیم عالی بود. قرار نیست بابت پیروزی در این بازی شادی کنیم چون می‌توانستیم در مواقعی از بازی بهتر عمل کنیم. ما می‌خواهیم مطالبه گر باشیم و یک گام جلوتر برویم. بازی هفته آینده برای ما دشوارتر خواهد بود.

ویارئال سه‌شنبه هفته آینده (23 فروردین) در بازی برگشت مرحله یک‌چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا در ورزشگاه آلیانتس آره‌نا میهمان بایرن مونیخ خواهد بود.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها