أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۵۰۴۰۰۹
زمان انتشار: ۱۱:۳۹     ۲۱ فروردين ۱۴۰۱
ربیعی:
سرمربی تیم فوتبال مس رفسنجان بابت حذف تیمش از جام حذفی عذرخواهی کرد.

به گزارش پایگاه 598، به نقل از ایسنا، مس رفسنجان دیشب (شنبه) در چارچوب مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی فوتبال در ضربات پنالتی به خلیج فارس ماهشهر باخت و از صعود به نیمه‌نهایی این رقابت‌ها باز ماند.

محمد ربیعی، سرمربی مس رفسنجان در نشست خبری پس از بازی اظهار کرد: به تیم ماهشهری تبریک می‌گویم و به تیم خودم خسته نباشید می‌گویم. بازی آن طور که مد نظر ما بود نچرخید و از هواداران و مردم شهر رفسنجان عذرخواهی می‌کنیم و هیچ توجیهی برای نتیجه نیست. مسئولیت این شکست با من است و مقصر من هستم.

وی ادامه داد: هیچ گزندی به هیچکدام از بازیکنان وارد نیست. من این بازی‌ها را تجربه کرده‌ام و برای من قابل پیش بینی بود. حریف انگیزه بالاتری داشت و ما هم با انگیزه بودیم. فکر می‌کنم فعلا چند بازی است که برای ما نمی‌چرخد اما دلیل نمی‌شود که توجیهی بابت شکستمان داشته باشیم. باید ضعف‌هایمان را پوشش دهیم.

سرمربی تیم فوتبال مس رفسنجان گفت: نیازمند این هستیم راندمان تیم‌مان را ارتقا دهیم. به هرحال هیچ بهانه و توجیهی برای این شکست نداریم و من مسئول این شکست هستم. تلاشمان را می کنیم تا این شکست را جبران کنیم.

وی ادامه داد: اینکه بازی را جدی نگرفته بودیم حرف اشتباهی است.کاملا با برنامه بودیم و به گل هم رسیدیم. فرصت‌هایی داشتیم البته می‌دانستیم که حریف فشرده دفاع می‌کند.

ربیعی گفت: جام حذفی جام شگفتی‌ها است و طبیعی است که حریف از انگیزه بالایی برخوردار باشد. آن‌ها از تنها فرصت‌شان در جریان بازی استفاده کردند و کارشان قابل تحسین است. ما انتظار داشتیم بازی را ببریم اما توجیهی برای باخت نداریم.

وی افزود: زمانی که بازی یک بر صفر به سود ما بود باید به گل دوم می‌رسیدیم و وقتی گل خوردیم، تیم ما از نظر روانی بهم ریخت. در ضربات پنالتی میزان تمرکز مهم است و بازیکنان ما نهایت تمرکز و دقت خود را گذاشتند. پنج شش بازی در لیگ برتر برای ما باقی مانده است. زحمت می‌کشیم و این باخت را جبران می کنیم. این شکست چیزی از ارزش‌های بازیکنانم کم نمی‌کند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها