کد خبر: ۵۰۴۳۵۲
زمان انتشار: ۱۳:۵۷     ۲۹ فروردين ۱۴۰۱
فان دایک:
مدافع لیورپول می‌گوید که بردن یک چهارگانه، رویایی برای تمام اعضای تیمش است.

به گزارش پایگاه 598، به نقل از استار، فیرجیل فان دایک فصل قبل به دلیل مصدومیت بازی‌ها زیادی را از دست داد و حتی نتوانست در یورو ۲۰۲۰ نیز حاضر باشد. حالا لیورپول بعد از قهرمانی در جام اتحادیه می‌تواند ۳ جام دیگر در این فصل به دست بیاورد و در اصلاح چهار گانه را کسب کند. 

فان دایک گفت: همه این صحبت‌ها در مورد چهار یا سه گانه گرفتن از دنیای بیرون است و می‌تواند فشار بیشتری را روی ما وارد کند. هیچ تیمی تاکنون چهارگانه را به دست نیاورده است. انجام آن تقریبا غیرممکن است. این چیزی است که همه در مورد آن آرزو دارند، باید تمام تلاش خودمان را بکنیم تا بتوانیم تا جایی که ممکن است قهرمان شویم. سیتی همچنان در لیگ در صدر جدول قرار دارد و در لیگ قهرمانان اروپا  با ویارئال روبه‌رو هستیم که بازی بسیار دشوار است. هر چیزی ممکن است اتفاق بیفتد، ما فقط روز به روز و بازی به بازی رویای خودمان را دنبال می‌کنیم.

 او در ادامه صحبت‌های خود گفت: برای من، بازگشت از مصدومیت که سال گذشته همه چیز را از کنار زمین دیدم، بسیار اتفاق شیرینی است. من تقریباً بیش از ۵۰ بازی در این فصل انجام داده‌ام، بنابراین این چیزی است که من آن را اتفاق بزرگی می‌دانم. فقط می‌خواهم فصل خوبم را ادامه دهم، بازی‌ها را ببرم و ببینم چه چیزی به ارمغان می‌آید و برای جام جهانی نیز آماده شوم. من فقط می‌توانم از ذهنیت خود صحبت کنم. در هر بازی که داریم، به دنبال پیروزی هستیم و به نوعی انتظار برنده شدن را داریم. من نمی‌دانم ذهنیت در رختکن سیتی چگونه است. در چند سال گذشته، آن‌ها نشان داده‌اند که شخصیت قوی دارند و باخت‌ها واقعاً خیلی آن‌ها را آزار نمی‌دهند. تنها چیزی که می‌توانیم به آن امیدوار باشیم این است که یک تیم از آن‌ها امتیاز بگیرد و ما بتوانیم به صدر جدول برسیم. این اولین باری است که در این موقعیت قرار می‌گیریم. این نشان دهنده کیفیتی است که ما در تیم برای پیروزی در بازی‌ها داریم. کسب قهرمانی لذت بخش است و اگر شما در یک فصل ۴ جام کسب کنید بی نظیر خواهد بود. 

لیورپول و منچسترسیتی در نیمه نهایی جام حذفی انگلیس در ورزشگاه ومبلی شهر لندن برابر هم به میدان رفتند که شاگردان یورگن کلوپ با نتیجه ۳ بر ۲ به برتری رسیدند و به دیدار نهایی راه یافتند. در این دیدار ابراهیم کوناته و سادیو مانه مهاجم سنگالی دو بار برای قرمزهای آنفیلد گلزنی کردند و جک گریلیش و برناردو سیلوا نیز گل‌های سیتی را به ثمر رساندند.

لیورپول فردا شب باید به دیدار منچستریونایتد برود که این دیدار در ورزشگاه آنفیلد برگزار می‌شود. منچسترسیتی نیز باید چهارشنبه ۳۱ فروردین به دیدار برایتون برود.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها