أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۵۰۴۳۵۸
زمان انتشار: ۱۴:۰۵     ۲۹ فروردين ۱۴۰۱
مدیر اجرایی باشگاه بایرن مونیخ درباره احتمال جذب ستاره دورتموند واکنش جالبی داشت.

به گزارش پایگاه 598، به نقل از فارس، ارلینگ هالند ستاره نروژی دورتموند یکی از استعدادهای فوتبالی جهان به شمار می‌آید که غول های فوتبال اروپا به دنبال شکار این بازیکن هستند.

بارسلونا، رئال مادرید  و منچستر سیتی از مشتریان قدرتمند هالند به شمار می آیند. در همین رابطه الیور کان مدیر اجرایی باشگاه بایرن مونیخ هم درباره احتمال این ستاره شاغل در بوندسلیگا صحبت کرد.

سنگربان افسانه ای باوارایی ها در مصاحبه با شبکه «اسپورت1»، گفت: جذب هالند؟ اگر ما به جذب این بازیکن فکر نکردیم به این معنی نیست که ما کار خود را درست انجام ندادیم. ما باید با شرایط باشگاه پیش برویم.

وی افزود: هالند مهاجمی در تراز جهانی است و بازیکنی توانمند و دارای آینده است، اما باید باید واقع نگر باشیم چون ارزش مالی این بازیکن دور از ذهن ماست و پرداخت این مبلغ برای ما خیالی به شمار می‌آید.

هالند تا سال 2024 با زنبورها قرارداد دارد. این ستاره نروژی بند فسخ 75 میلیون یورویی در قراردادش دارد که این مبلغ برای بایرن مونیخ با تراز مالی شفاف و اقتصادی بالاست.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها