يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۵۰۴۶۹۵
زمان انتشار: ۱۱:۵۴     ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۱
به هر ۲ قولم عمل کردم ؛
سرمربی تیم فوتبال فولاد ایران با تمجید از عملکرد تیمش در مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا گفت که شاگردان او کاری بزرگ را در این رقابت‌ها رقم زده‌اند.

به گزارش پایگاه 598، به نقل از تسنیم، جواد نکونام در نشست خبری بعد از دیدار تیمش مقابل شباب الاهلی امارات اظهار داشت: در ابتدا به فوتبال ایران و مردم خوزستان تبریک می‌گویم. ما با صدرنشینی از گروه‌مان (گروه C) صعود کردیم و نشان دادیم که چه تیم باکیفیتی هستیم. در این گروه و مقابل بهترین تیم‌های قطر و امارات بدون باخت کارمان را تمام کردیم و توانستیم 12 امتیاز بگیریم که به نظرم کار بزرگی رقم خورده است.

وی در ادامه افزود: با وجود تذکراتی که به بچه‌ها داده بودیم روی یک اشتباه فردی برد را با تساوی عوض کردیم. می‌خواستیم صدرنشین باشیم تا لیاقت‌مان را نشان دهیم که فکر می‌کنم موفق بودیم. خوشحالم که ما در آینده نیز در این جام هستیم و الان جزو هشت تیم برتر غرب آسیا به شمار می‌آییم. بابت این موضوع خوشحالم. فولاد توانست از ایران این اتفاق را رقم بزند و من باید از بازیکنانم کمال تشکر را داشته باشم.

سرمربی تیم فولاد ایران درباره برنامه‌اش برای فصل بعد نیز تصریح کرد: نکته‌ای که در ایران وجود دارد این است که شما از فردای‌تان خبر ندارید. تیم من پارسال قهرمان جام حذفی شد، ولی فردای آن روز باشگاه ترجیح داد یک مربی دیگر بیاورد. من از فردای خودم خبر ندارم. در ایران این اتفاقات رخ می‌دهد و اصلاً ما نمی‌دانیم فردا هستیم یا نیستیم، ولی اگر باشم برای سال آینده برنامه دارم. تیم باید خیلی تقویت شود و اگر قرار است در آسیا کار کنیم به نفراتی احتیاج داریم که کیفیت فنی تیم‌مان را بالا ببرند، چون در ادامه دیگر جای اشتباه نیست. نباید دیگر رفتارمان مثل دور گروهی باشد و باید حرفه‌ای عمل کنیم.

نکونام خاطر نشان کرد: اگر باشم در فولاد قطعاً برای این کار برنامه‌ریزی دارم و اگر هم نباشم برای تیم بزرگ فولاد آرزوی موفقیت می‌کنم. فکر می‌کنم در این سه سال موفقیت‌های خوبی به دست آوردیم و امسال نیز دو قول به مردم خوزستان دادم. یکی از آنها قهرمانی سوپرکاپ بود که خدا را شکر بردیم و دیگری صعود از گروه‌مان در لیگ قهرمانان بود که خدا را شکر شرمنده مردم نشدیم. در خوزستان مردم عاشق فوتبال هستند و این کوچک‌ترین کاری بود که توانستیم انجام دهیم. از راه دور دست هواداران فولاد را می‌فشارم و امیدوارم سال آینده نیز طوری رقم بخورد که فولاد باز هم آبروداری کند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها