کد خبر: ۵۰۴۶۹۷
زمان انتشار: ۱۱:۵۶     ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۱
اتفاق بد بازی خوردن ۴ گل بود؛
سرمربی تیم فوتبال رئال مادرید عملکرد تیمش در خانه منچسترسیتی را از نظر هجومی مثبت و از نظر دفاعی ضعیف ارزیابی کرد.

به گزارش پایگاه 598، به نقل از تسنیم، کارلو آنچلوتی سرمربی تیم فوتبال رئال مادرید پس از شکست 4 بر 3 تیمش در خانه منچسترسیتی در دور رفت از مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا، گفت: از نظر من نتیجه‌ بازی چندان جالب نیست، چون چهار گل خوردیم. این نشان‌دهنده ضعف خط دفاعی ماست. ما تا زمانی که توپ را در اختیار داشتیم، می‌توانستیم به حریف ضربه بزنیم. کاری که در بازی بعدی باید انجام دهیم ارتقای عملکردمان در فاز تدافعی است. نتیجه به گونه‌ای رقم خورد که امکان تغییر آن در بازی برگشت وجود دارد. اگرچه سیتی تیمی بسیار قدرتمند است و امشب بار دیگر این موضوع را ثابت کرد، اما ما هم خوب رقابت کردیم. ارتقای عملکرد دفاعی‌مان برای صعود به فینال ضروری است.

آنچلوتی افزود: یکی از ضعف‌های خط دفاعی ما این بود که با وجود چهار مدافع نتوانستیم فضاهای خالی را پر کنیم. در نبردهای فردی هم اغلب بازنده بودیم و روی ارسال‌ها آسیب‌پذیر نشان دادیم. دو سانتر روی دروازه ما انجام شد که هر دوی آنها به گل تبدیل شدند. تا وقتی توپ را در اختیار داشتیم، فرصت گلزنی هم داشتیم، اما به محض لو دادن توپ تحت فشار قرار می‌گرفتیم. با تمام این‌ها باید به توانایی‌های‌مان ایمان داشته باشیم.

سرمربی ایتالیایی کهکشانی‌ها درباره ضربه پنالتی چیپ کریم بنزما زمانی که نتیجه 4 بر 2 به سود منچسترسیتی بود، هم گفت: من هرگز به تغییر پنالتی‌زن تیمم فکر نکرده‌ام. به بنزما کاملاً اعتماد دارم. او این بار سبک پنالتی زدنش را تغییر داد، چون می‌دانست که حریف انتظار دارد او سمت راست دروازه را نشانه بگیرد و به همین دلیل مرکز را هدف گرفت. مشکلی نیست و همه چیز روبراه است. امیدوارم که در بازی برگشت، باز هم جادوی برنابئو را ببینم.

کارلتو درباره من‌سیتی هم اظهار داشت: منچسترسیتی تیمی است که زیبا فوتبال بازی می‌کند. اتفاق بد بازی امشب این بود که چهار گل خوردیم و اتفاق خوبش این بود که سه گل زدیم.

رئال مادرید شنبه هفته پیش رو با کسب یک امتیاز از بازی خانگی‌اش برابر اسپانیول قهرمانی خود در لالیگا را قطعی می‌کند. آنچلوتی در پاسخ به این سؤال که آیا به تیمش اجازه برپایی جشن قهرمانی می‌دهد و نگران از بین رفتن تمرکز آن برای بازی برگشت برابر سیتی نیست، گفت: اگر بتوانیم قهرمان شویم جشن می‌گیریم. قطعاً‌ جشن خواهیم گرفت، چون این جشن به ما برای بازی چهارشنبه مقابل سیتی کمک خواهد کرد.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها