يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۵۰۴۷۴۵
زمان انتشار: ۱۱:۵۹     ۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۱
مدیر ورزشی باشگاه بایرن مونیخ مذاکرات خود را با مدیر برنامه های هالند برای انتقال این بازیکن آغاز کرد.

به گزارش پایگاه 598، به نقل از ایسنا، به نظر می رسد که جدایی روبرت لواندوفسکی از بایرن مونیخ بسیار جدی شده است.

این بازیکن دوست دارد راهی بارسلونا شود و خبرهای زیادی درباره توافق او با آبی اناری ها به گوش می رسد.

روزنامه بیلد آلمان اعلام کرد که حسن صالح حمیدزیچ مدیر ورزشی باشگاه بایرن مونیخ با مدیر برنامه های ارلینگ هالند دیدار کرده تا درباره انتقال این بازیکن به مونیخ مذاکره کند.

به نظر می رسد که هالند گزینه اصلی بایرنی ها برای جایگزینی لواندوفسکی است.

هالند در دورتموند نمایش خیره کننده ای داشته و مورد توجه چند تیم بزرگ اروپایی قرار گرفته است. پیش از این رسانه های انگلیسی از توافق این بازیکن با منچستر سیتی نوشتند که این خبر هنوز به صورت رسمی اعلام نشده است.

رقم فسخ قرارداد این بازیکن با دورتموند ۷۵ میلیون یورو است.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها