يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۵۰۴۸۲۰
زمان انتشار: ۱۱:۰۲     ۰۹ ارديبهشت ۱۴۰۱
روز قدس نماد استقلال است، استقلال به معنای اینکه ملتی تصمیم گرفته است بدون اینکه تحت سلطه باشد، خودش را اداره کند.

به گزارش پایگاه 598، به نقل از خبرگزاری دانشجو، سید امیرحسین قاضی زاده هاشمی رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران در حاشیه مراسم روز قدس، اظهار داشت: در ایران دو روز داریم که روز‌های ملی و بین المللی ماست که این دو روز ۲۲ بهمن و روز قدس است.

وی بیان کرد: روز قدس نماد استقلال است، استقلال به معنای اینکه ملتی تصمیم گرفته است بدون اینکه تحت سلطه باشد، خودش را اداره کند.

قاضی زاده هاشمی گفت: روز قدس نماد سیاست خارجی جمهوری اسلامی و انقلاب اسلامی است، یعنی در روز قدس ما خطوط جهانی خودمان را ذکر می‌کنیم، دوستی‌ها و دشمنی‌هایمان را فریاد می‌زنیم.

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران تصریح کرد: قدس نماد تقابل بین دنیای استکبار و دنیای حق است، تمام مستکبرین پشت رژیم جعلی اسرائیل جمع شده‌اند و همه مستضعفین عالم از فلسطینی‌ها حمایت می‌کنند.

وی ادامه داد: فلسطینی‌ها مسلمان هستند، اما شما می‌بینید در آمریکا و اروپا هم از حق این مردم دفاع می‌شود و از رژیم نسل کش و کودک کش صهیونیسم اعلام برائت می‌کنند.

قاضی زاده هاشمی بیان کرد: امسال نهضت فلسطین جان دوباره‌ای گرفته و مردم در کرانه باختری قیام کردند. مردم جهان حمایت خود را از مردم مظلوم فلسطین اعلام می‌کنند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها