أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۵۰۵۰۹۹
زمان انتشار: ۱۱:۲۸     ۱۵ ارديبهشت ۱۴۰۱
دروازه بان رئال مادرید منچستر سیتی را به آدم مرده تشبیه کرد.

به گزارش پایگاه 598، به نقل از فارس، تیم فوتبال رئال مادرید شب گذشته در بازی برگشت مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا میزبان سیتی بود و موفق شد با نتیجه 3 بر یک در وقت های اضافی به پیروزی برسد و راهی فینال شود.

تیبو کورتوا دروازه بان تیم ملی بلژیک و رئال مادرید بعد از درخشش در این بازی به عنوان بهترین بازیکن زمین انتخاب شد.

کورتوا بعد از این بازی در مصاحبه با نشریه «مارکا»، گفت: تا آخرین لحظه در این بازی ایمان داشتیم می توانیم برنده شویم و به فینال برسیم. بعد از گل تساوی ما انگار سیتی «مرده» بود. خیلی خوب دفاع کردیم و از فرصت های خود استفاده کردیم.

وی افزود: سیتی وقتی گل تساوی را خورد از کار افتاد و مثل آدم مرده بود. ما برای رسیدن به فینال لیگ قهرمانان اروپا تلاش زیادی کردیم و تیم های بزرگی را حذف کردیم. وقتی شما در دقایق پایانی برنده می شوید توصیف این برد ممکن نیست.

دروازه رئال ادامه داد: ما به دنبال قهرمانی در اروپا هستیم. وقتی وارد این بازی شدیم همه به دنبال رسیدن به قهرمانی بودیم. بازی سختی پیش رو داریم ولی اطمینان داریم برنده می شویم.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها