يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۵۰۵۱۳۲
زمان انتشار: ۱۰:۰۰     ۱۷ ارديبهشت ۱۴۰۱
بازگشت کرمان به جغرافیای فوتبال ایران؛
در پایان هفته بیست و هشتم رقابت های فوتبال قهرمانی دسته اول باشگاه های کشور مس کرمان با برتری یک بر صفر در برابر قشقایی و با توجه به شکست ملوان در برابر خوشه طلایی صدرنشین شد.

به گزارش پایگاه 598، به نقل از ورزش سه، این بهانه ی خوبی بود که یک بار دیگر شاهد شور و هیجان تماشاگران مس کرمان در سکوهای استادیوم شهید باهنر کرمان باشیم. شادی آنها در پایان بازی با قشقایی دو دلیل داشت؛ یک پیروزی مس کرمان و دو بازگشت به صدر جدول مسابقات. و از همه مهمتر اینکه تیم در فاصله 6 هفته مانده به پایان مسابقات روند خوب خود را برای صعود به لیگ برتر حفظ کرده است.

به نظر می رسد بعد از 8 سال انتظار خواسته ی تماشاگران کرمانی در حال بر آورده شدن است؛ صعود به لیگ برتر. مس آخرین حضورش در لیگ برتر به فصل 93-92 بر می گردد. در فصلی که تیم در جام حذفی به دیدار پایانی راه پیدا کرد اما در لیگ برتر با کسب عنوان شانزدهم راهی دسته اول شد و از آن موقع به بعد تلاش زیادی برای صعود به لیگ برتر داشت اما گویی قرعه به نام این فصل و فرزاد حسین خانی افتاده است. مربی بومی و کسی که سال های سال در ترکیب تیم مس کرمان به عنوان بازیکن حضور داشته است.

گمشده فوتبال ایران دوباره پیدا شد!

فصل گذشته هم مس در چنین روزهایی با رضا مهاجری در صدر جدول قرار داشت اما هر چه به هفته های پایانی نزدیک تر می شدیم تیم امتیاز از دست می داد و طولی نکشید همه اندوخته هایش را از دست داد و نه تنها صدر بلکه صعود به لیگ برتر را هم از دست داد و یک فصل دیگر ناکامی در صعود به لیگ برتر را تجربه کرد. اما این فصل حکایت متفاوت است و هر قدر به هفته های پایانی مسابقات نزدیک تر می شویم تیم قوی تر در برابر حریفان ظاهر و به نتایج خوبی می رسد بطوریکه این بار مس کرمان در هفته های پایانی اختلاف امتیاز با صدرنشین یعنی ملوان را جبران و به صدر جدول برگشت.

مس کرمان که یک بار حضور در لیگ قهرمانان آسیا را هم تجربه کرده است؛ بعد از 8 سال در آستانه ی صعود به لیگ برتر است و شادمانی مردم کرمان در استادیوم شهید باهنر. و می بینید تصاویری که به لطف پیروزی مس کرمان در برابر قشقایی شیراز در این استادیوم به ثبت رسیده است.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها