أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۵۰۵۲۲۴
زمان انتشار: ۰۹:۱۷     ۱۸ ارديبهشت ۱۴۰۱
محمدرضا فلاحیان:‌
بازیکن تیم فوتبال شهرخودرو گفت:‌ هرچند استقلال صدرنشین لیگ برتر است اما ما هم چیزی برای از دست دادن نداریم و دنبال کسب امتیاز در بازی با این تیم هستیم.

به گزارش پایگاه 598، به نقل از فارس، محمدرضا فلاحیان در مورد آخرین وضعیت شهرخودرو قبل از بازی با استقلال در هفته بیست و ششم لیگ برتر اظهار داشت: تیم ما با وجود قعرنشینی در 5 هفته اخیر شکست نخورده اما مقابل گل‌گهر و صنعت نفت 4 امتیاز را راحت از دست دادیم. تا دقیقه 85 بازی با گل‌گهر در خانه حریف سه بر یک جلو بودیم اما دو گل خوردیم و دو امتیاز را از دست دادیم. مقابل صنعت نفت هم همه چیز به سود شهرخودرو بود اما روی یک بدشانسی در ضدحمله گل خوردیم و باز هم مساوی کردیم. با این وجود روحیه همه بچه‌ها برای بازی با استقلال خوب است. به خدا توکل کرده‌ایم و باید دید چه اتفاقی در این مسابقه می‌افتد.

وی در مورد اینکه شهرخودرو به دلیل قعرنشینی نیاز مبرمی به کسب امتیاز و حتی پیروزی مقابل استقلال دارد، توضیح داد: صد در صد هدف ما همین است. هر چند استقلال تیم بزرگی است که تا پایان هفته بیست و پنجم بدون باخت در صدر جدول قرار گرفته و نیازی به تعریف و تمجید من ندارد اما ما هم چیزی برای از دست دادن نداریم. با تمام توان خود بازی می‌کنیم اما نتیجه دست خداست و باید دید چه اتفاقی می‌افتد.

هافبک شهرخودرو درباره حضور هواداران استقلال در ورزشگاه آزادی برای این بازی، پاسخ داد:‌ این موضوع به استقلال خیلی کمک می‌کند اما به تیم ما هم روحیه و انگیزه می‌دهد. بازیکنان ما هم دوست دارند در مقابل هواداران به مصاف حریف بروند. امیدوارم بازی خوبی شود و تماشاگران از آن لذت ببرند.

فلاحیان درمورد فرار شهرخودرو از سقوط در پایان فصل‌، گفت: تیم ما از ابتدای فصل مشکلاتی داشت. هر چند این مسائل کمتر شده است. اما همچنان وجود دارد این تیم شهرخودرو مشهد است اما چندین ماه است در تهران تمرین می‌کند. با این تفاسیر دیگر نیازی به توضیح نیست. وقتی تیم یک شهر در شهر دیگری تمرین می‌کند و از شهر خودش دور باشد، مظلومیت و  غربتش به اثبات می‌رسد. یک عده جوان دور هم جمع شده‌ایم و برای فرار از سقوط تلاش می‌کنیم. هیچ چیزی هم برای از دست دادن نداریم و با توکل به خدا ان‌شاءالله در پایان فصل در لیگ برتر ماندنی می‌شویم.

وی اضافه کرد: با توجه به شرایط فعلی سقوط ما صد در صد قطعی نشده است و از طرفی هم نمی‌توانیم بگوییم صد در صد در لیگ می‌مانیم اما تمام تلاش خود را به کار می‌‌گیریم. 5 بازی سخت پیش‌رو داریم و امیدوارم در نهایت با دعای مردم و تلاش خودمان بتوانیم شهرخودرو را در لیگ برتر حفظ کنیم.

بازیکن تیم فوتبال شهرخودرو در مورد پیشرفت این تیم در هفته‌های اخیر از لحاظ فوتبالی پاسخ داد: تیم ما از لحاظ اتحاد و سیستم بازی به نظم خاصی رسیده است. در این چند هفته خیلی بدشانس بودیم اما این بدشانسی در بازی اخیر به اوج خودش رسید. خیلی بیشتر از قبل بدشانسی آوردیم. مقابل نساجی هم که به تساوی یک بر یک رسیدیم،‌ خیلی موقعیت گل داشتیم. باید از فرصت‌ها بهتر استفاده کنیم. البته تیم در هفته های پایانی تا حدی استرس دارد و شاید این موضوع در گل نشدن توپ‌هایمان تأثیرگذار باشد. امیدوارم از بازی با استقلال نتایج دلخواه‌ خود را کسب کنیم.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها