أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۵۰۵۴۸۲
زمان انتشار: ۱۱:۴۱     ۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۱
یک کارشناس سازمان هواشناسی به بررسی آخرین وضعیت جوی چند روز آینده کشور پرداخت.

به گزارش پایگاه 598، به نقل از میزان، کبری رفیعی  کارشناس سازمان هواشناسی در خصوص آخرین وضعیت جوی چند روز آینده کشور گفت: امروز برای شمال آذربایجان غربی، آذربایجان شرقی، گیلان، مازندران، گلستان، دامنه‌های جنوبی البرز در استان‌های قزوین، زنجان، البرز، تهران، خراسان شمالی و شمال خراسان رضوی ویژه در ساعات بعدازظهر بارش به صورت رگبار پراکنده، گاهی رعد و برق و وزش باد شدید موقتی پیش‌بینی می‌شود که در مناطق مستعد خیزش گرد و خاک را به همراه دارد.

وی با بیان اینکه طی روزهای پنجشنبه و جمعه در بخش‌هایی از شمال غرب کشور، شمال شرق و استان‌های ساحلی دریای خزر شاهد همین شرایط جوی هستیم، ادامه داد: روز شنبه در بخش‌هایی از استان‌های واقع در مرکز کشور، دامنه‌های زاگرس مرکزی، دامنه‌های جنوبی البرز و بخش‌های شرقی و مرکزی دریای خزر انتظار رگبار باران، گاهی رعد و برق و وزش باد را داریم و در سایر مناطق کشور جو آرام و همراه با افزایش نسبی دما پیش‌بینی می‌شود.

این کارشناس سازمان هواشناسی ضمن اشاره به اینکه امروز با ورود توده گرد و خاک به کشور با کاهش دید، کیفیت و افزایش شاخص آلودگی هوا در استان‌های واقع در غرب، جنوب غرب و بخش‌هایی از مرکز، جنوب و دامنه‌های زاگرس و دامنه‌های جنوبی البرز مواجه هستیم، افزود: آب‌های جنوبی کشور از جمله خلیج فارس و غرب تنگه هرمز طی چهار روز آینده مواج و متلاطم اند و روزهای پنجشنبه و جمعه آب‌های دریای خزر این شرایط را تجربه می‌کنند.

رفیعی از وزش باد شدید در نوار شرقی کشور طی پنج روز آینده به ویژه در زابل خبر داد و اظهار کرد: در برخی از ساعات این شرایط جوی گرد و خاک، کاهش کیفیت هوا و کاهش دید را هم برای این منطقه به همراه دارد.

وی در مورد آخرین وضعیت آب‌وهوایی تهران توضیح داد: آسمان تهران امروز صاف تا قسمتی ابری و غبارآلود است. حداکثر دما در پایتخت به ۲۷ درجه و حداقل دمای آن به ۱۷ درجه بالای صفر می‌رسد.

اخبار ویژه
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها