أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۵۰۵۵۲۱
زمان انتشار: ۰۹:۰۸     ۲۲ ارديبهشت ۱۴۰۱
نایب رئیس باشگاه یوونتوس اعلام کرد که با دیبالا برای تمدید قرارداد به توافق نرسیدند و این بازیکن در پایان فصل جاری بیانکونری را ترک خواهد کرد.

به گزارش پایگاه 598، به نقل از مدیاست، پائولو دیبالا یکی از بازیکنان کلیدی و تاثیرگذار یوونتوس در سال های اخیر بوده است. این بازیکن به جدایی از یوونتوس نزدیک شده است و آخرین روزهای خود را در این تیم سرشناس تجربه می کند.

پاول ندود، نایب رئیس باشگاه یوونتوس اعلام کرد که با دیبالا برای تمدید قرارداد به توافق نرسیده‌اند. او گفت: دیبالا را از همه نظر چه عملکرد او در میدان و چه برخورد او در بیرون از مستطیل سبز مورد ارزیابی قرار دادیم. به این نتیجه رسیدیم که نمی توانیم با او ادامه دهیم. نمی توانیم خواسته‌های این بازیکن را برآورده کنیم و پیشنهاد مالی او بسیار بالاست.

او ادامه داد: دیبالا بازیکن سرشناسی است و طبیعی است که رقم بالایی بخواهد اما ما نمی توانیم پیشنهاد بالای این بازیکن را برآورده کنیم و به همین خاطر بهتر است که این ارتباط تمام شود.

دیبالا مشتریان زیادی دارد و به احتمال خیلی زیاد راهی اینتر می‌شود.

ندود درباره کیلینی هم گفت: کیلینی نماد باشگاه یوونتوس و فوتبال ایتالیاست. او باید تصمیم نهایی را بگیرد. ما آماده ایم تا هر تصمیمی را که کیلینی می گیرد قبول کنیم. برای این بازیکن آرزوی موفقیت می کنیم.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها