يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۵۰۵۵۳۰
زمان انتشار: ۰۹:۴۲     ۲۲ ارديبهشت ۱۴۰۱
کمیته انضباطی جدیدترین آرای مربوط به مسابقات لیگ برتر را صادر کرد.

به گزارش پایگاه 598، به نقل از فارس، دیدار دو تیم استقلال و پیکان از سری مسابقات هفته بیست و چهارم در ۱۶ فروردین ۱۴۰۱ برگزار شد و باشگاه استقلال به دلیل فحاشی و پرتاب اشیا از سوی تماشاگران نسبت به داور مسابقه به پانصد میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد.

اجلال نصیری مدیر اجرایی تیم استقلال نیز به دلیل بدرفتاری نسبت به مقامات رسمی مسابقه به دو جلسه محرومیت از حضور در تمامی ورزشگاه‌های فوتبال در مسابقات رسمی و پرداخت سیصد میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد. (محرومیت قابل تجدیدنظر خواهی است)

دیدار دو تیم گل گهر سیرجان و شهرخودرو از هفته بیست و چهارم در تاریخ ۱۶ فروردین ۱۴۰۱ برگزار شد و باشگاه شهرخودرو به دلیل سو رفتار تیمی ناشی از اخذ ۶ کارت زرد به پرداخت دویست و چهل میلیون ریال محکوم شد.

همچنین سیدمهدی سیدصالحی سرپرست تیم شهرخودرو به دلیل بدرفتاری‌ در قبال مقام رسمی مسابقه به یک جلسه محرومیت از حضور در مسابقات رسمی و پرداخت دویست میلیون ریال محکوم شد.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها