أَلَمْ يَعْلَمْ بِأَنَّ اللَّهَ يَرَى(علق 14) * * * آیا او ندانست که خداوند (همه اعمالش را) می‌بیند؟! * * * نداند او که همانا خدای می‌بیند/همه هرآنچه به هستی به امر خود افزود

      
کد خبر: ۵۰۵۶۹۲
زمان انتشار: ۰۸:۴۲     ۲۵ ارديبهشت ۱۴۰۱
پیش‌بینی این روزها را می‌کردیم؛
مربی تیم پرسپولیس با بیان اینکه به طور شایسته از تیمی که پنج دوره قهرمان لیگ شده تقدیر نشد، گفت: پیش‌بینی این روزها را می‌کردیم.

به گزارش پایگاه 598، به نقل از تسنیم، حمید مطهری پس از شکست 2 بر یک پرسپولیس مقابل سپاهان گفت: از مسئولان و مجموعه شهر سیرجان تشکر می‌کنم که شرایط را فراهم کردند تا در این شهر میزبانی کنیم. به تیم خوب سپاهان تبریک می‌گویم؛ به نظرم تیم‌شان شایسته این بود که حتی در این فصل قهرمان شود. واقعا یک باشگاه با ساختار مناسب و فوق‌العاده هستند و به کادرفنی این تیم تبریک می‌گویم.

وی ادامه داد: روی یک برگشت ایستگاهی و یک ضربه ایستگاهی خیلی ساده گل خوردیم. در جلسات گفتیم که سپاهان روی ضربات ایستگاهی چه برنامه‌ای دارد. به نظرم خیلی گل‌های ساده‌ای خوردیم. گل دوم روح تیم ما را آزار داد و خراب کرد. در مجموع سپاهان در نیمه اول فوتبال قابل قبولی ارائه داد اما نیمه دوم کاملاً در اختیار ما بود.

مطهری اظهار داشت: سپاهان دفاع فشرده انجام می‌داد و دنبال ضد حملات بود. طبیعی بود وقتی تیمی جلو می‌افتد این شکل بازی را انتخاب کند. بازی خیلی خوبی بود. در نیمه دوم مالکیت ما فوق‌العاده بود و پاس زیادی در نیمه حریف دادیم. خیلی خوب از کانال‌های کناری استفاده کردیم و ارسال‌های خوبی هم داشتیم ولی استفاده نکردیم. به بچه‌ها خسته نباشید می‌گویم.

مربی پرسپولیس عنوان کرد: فقط یک نکته می‌خواهم بگویم؛ من همیشه گفته‌ام که باید قوی‌تر از بهانه‌های‌مان باشیم. مسئولیت این شکست با ماست و کاملاً می‌پذیریم ولی به طور شایسته از تیمی که پنج دوره قهرمان لیگ شده تقدیر نشد. واقعاً به تیم فکر نمی‌کردند. این روزها را پیش‌بینی می‌کردیم. آنطور که باید به تیم رسیدگی شود، نشد. در هر صورت این اتفاق افتاده و بعداً به جزئیات در این باره صحبت می‌کنم، ولی به طور کلی تیم ما شایسته توجه بیشتر بود ولی این اتفاق نیفتاد.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها