أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۵۰۵۸۴۶
زمان انتشار: ۰۷:۴۸     ۲۷ ارديبهشت ۱۴۰۱
رئیس مرکز ارتباطات مردمی ریاست جمهوری؛
احمد صالحی: تاکنون بیش از ۹۴۴هزار درخواست مردم را ثبت و ۸۲ درصدآن را پیگیری کرده ایم.

رئیس مرکز ارتباطات مردمی ریاست جمهوری با بیان این که در این مدت ۱۰ ماهه، ۴۰۱ مدیر از مدیران دستگاه‌ها ارزیابی شده اند، گفت: ۱۹۰ مکاتبه برای پیگیری این ارزیابی‌ها انجام شده است و در نتیجه آن ۱۳۰ مدیر ناکارامد در سطوح مختلف شناسایی و از کار خود بر کنار شدند که این نشان دهنده عزم راسخ مرکز ارتباطات است.
 
به گزارش ایرنا حجت الاسلام احمد صالحی در نشست خبری با بیان این که نماینده تام الاختیار ۳۰ تا ۳۴ وزارتخانه و نهاد برای رفع مشکلات و با نگاه حمایتی از مردم در اداره کل مربوط در استان ها مستقر می‌شوند، اظهار کرد: ۳۸ هزار مراجعات مردمی و دیدار چهره به چهره انجام و همه این دیدارها در سامانه سامد ثبت می‌شود.
 
وی افزود: روزانه ۴ تا ۵ هزار مراجعه مردمی در مرکز داریم و این خدمت‌ها با نگاه حل مسئله است. ۹۴۴هزار و ۴۲۵ درخواست مردمی در سامانه سامد ثبت شده است که ۸۲ درصد نتیجه ارجاعات ما به نهادها بوده است. رئیس مرکز ارتباطات مردمی ریاست جمهوری گفت: ۷۷ هزار و ۷۵۶ درخواست چهره به چهره مردم هم در دیدارهای استانی انجام شده است.
 
صالحی با بیان این که میزان درخواست‌ها و مطالبات مردم در ابتدای تشکیل دولت ١٩ برابر دولت های قبل بود، خاطر نشان کرد: این نگاه همراه با اعتماد و امید مردم به دولت را نشان می‌دهد. وی تاکید کرد: مدیران در خط مقدم مراجعات مردمی هستند و همه آن ها موظفند در سفرهای استانی حضور داشته و پاسخگوی مردم باشند.
 
وی درباره برخی تجمعات مردمی در خیابان پاستور، گفت: روزانه تجمعاتی در پاستور انجام می‌شود که نسبت به اوایل بسیار کم شده است. بسیاری از اعتراضات مربوط به دستگاه قضایی است و مرکز ارتباطات مردمی معترضان را به آن جا ارجاع می‌دهد.
 
صالحی خاطر نشان کرد:در  مواردی که به دستگاه‌های دولتی مربوط باشد، همان روز در بالاترین مقام آن اداره کل دیدار و ملاقات انجام می‌شود و حتی نتیجه بسیاری از این موارد هم در همان روز اعلام و نتیجه مطالبات مردمی در پاستور در نهایت تقدیم رئیس جمهور می‌شود.
 
تجمعات را به رئیس جمهور گزارش می دهیم
وی درباره اعتراضات اخیر در مناطق جنوبی کشور و این که آیا مرکز ارتباطات مردمی گزارشی دارد، گفت: مطالبه گری، حق مردم است. مردم قطعا گاهی اعتراض تند، گاهی اعتراض به نوع اقدام و گاهی اعتراض به خود اقدام دارند؛ هر جا تجمعی باشد باخبر و مطلعیم و به رئیس‌جمهور گزارش می‌دهیم. رئیس مرکز ارتباطات مردمی ریاست جمهوری ادامه داد: در این دولت از تجمعات هراسی نیست، باید به مردم پاسخ دهیم و مردم هم می دانند که دولت مطالبات آنان را پیگیری می‌کند.
 
صالحی گفت: دشمنان انقلاب و نظام و آنان که نمی‌خواهند مردم ایران در آرامش باشند، از این تجمعات سوءاستفاده می‌کنند. البته مردم از همه این‌ها مطلعند و مدیریت می‌کنند.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها