أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۵۰۵۸۸۴
زمان انتشار: ۱۲:۲۸     ۲۷ ارديبهشت ۱۴۰۱
ایلکای گوندوغان در تابستان منچسترسیتی را ترک خواهد کرد.

به گزارش پایگاه 598، به نقل از ساکرنت، ایلکای گوندوغان تابستان امسال منچسترسیتی را ترک خواهد کرد. باشگاه قبلاً به هافبک میانی گفته بود که قرارداد او را تمدید نمی‌کند و به او آزادی عمل داده است تا به دنبال تیم جدیدی باشد. او اولین خرید دوران گواردیولا در منچسترسیتی بود.

این بازیکن ۳۰ ساله با ۱۷ گل در ۴۶ بازی در فصل قبل بهترین گلزن تیمش بود ولی با آمدن جک گریلیش او در نقش دفاعی‌تر بازی کرد.

منچسترسیتی اکنون به صراحت اعلام کرده است که قرارداد یکی از مهم‌ترین بازیکنان خود را تمدید نخواهد کرد. اگرچه هنوز یک سال از قرارداد فعلی این بازیکن باقی مانده است، اما ایلکای گوندوغان به دنبال رفتن به تیم دیگری است. به گزارش دیلی میل، باشگاه تصمیم خود را در مورد این بازیکن گرفته است.

هیات مدیره سیتی آزادی عمل کامل را به بازیکن پیشین دورتموند داده است تا تصمیم خود را بگیرد. بنابراین، این بازیکن می‌تواند هر گزینه‌ای که در بازار به او ارائه می‌شود را بررسی کند.

در این فصل، او یکی از اعضای اصلی تیم بوده و در ۳۷ بازی لیگ برتر حضور داشته و در ۲۰ بازی از آن‌ها از ابتدا در ترکیب تیمش بازی را شروع کرده است. او گلزن‌ترین آلمانی در تاریخ فوتبال انگلیس است و هم‌چنین با چهار عنوان قهرمانی در لیگ برتر بیش‌ترین افتخار را به نام ثبت کرده است.

گوندوغان اولین خرید «دوران گواردیولا» پس از ورودش به اتحاد در سال ۲۰۱۶ بود.

هم‌چنین با توجه به خداحافظی تونی کروس از تیم ملی آلمان، هانسی فلیک، سرمربی تیم ملی آلمان برای جام جهانی پیش رو حساب ویژه‌ای روی او باز کرده است.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها