أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۵۰۶۱۶۲
زمان انتشار: ۰۹:۵۸     ۰۲ خرداد ۱۴۰۱
مدیر ورزشی باشگاه بارسلونا درباره سرنوشت عثمان دمبله با این تیم اظهار بی اطلاعی کرد.

به گزارش پایگاه 598، به نقل از مارکا، قرارداد عثمان دمبله با آبی اناری ها تابستان امسال به پایان خواهد رسید. این بازیکن فرانسوی هنوز تصمیم خود را برای ماندن و یا جدایی اعلام نکرده است. او بعد از بازگشت ژاوی به کلی متحول شد و توانست بازی های بسیار خوبی را برای تیم به نمایش بگذارد.

ژاوی دوست دارد که دمبله تمدید کند اما او پیشنهادهای وسوسه انگیزی دارد و به نظر می‌رسد که دوست دارد نیوکمپ را ترک کند.

متئو، مدیر ورزشی باشگاه بارسلونا درباره وضعیت دمبله گفت: عثمان و مدیر برنامه اش باید تصمیم بگیرند. شش، هفت ماه است که هیچ خبری از آنها به ما نرسیده است. آنها باید تصمیم نهایی را اعلام کنند. من نظری درباره دمبله دارم که در شرایط کنونی گفتن آن سودی ندارد.

پاری سن ژرمن جدی‌ترین مشتری دمبله است البته بعد از تمدید قرارداد ام‌باپه به نظر می رسد که احتمال این انتقال هم کم‌رنگ شده است. از بایرن مونیخ هم به عنوان دیگر مشتری بزرگ این مهاجم فرانسوی یاد می‌شود.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها