أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۵۰۶۴۰۳
زمان انتشار: ۱۲:۳۳     ۰۵ خرداد ۱۴۰۱
مدافع کلیدی و باتجربه لیورپول اعلام کرد که مشکلی برای همراهی تیم در بازی حساس برابر رئال مادرید در فینال لیگ قهرمانان اروپا ندارد.

به گزارش پایگاه 598، به نقل از دیلی میل، فیرجیل فان دایک خیال هواداران لیورپول را راحت کرد. این مدافع باتجربه هلندی اعلام کرد که مشکلی برای همراهی لیورپول در دیدار حساس برابر رئال مادرید در فینال لیگ قهرمانان اروپا ندارد.

او گفت: خوشبختانه آسیب‌دیدگی‌ام برطرف شده است و مشکلی برای همراهی تیم در بازی با رئال ندارم. در این دو هفته استراحت کرده ام و از نظر بدنی و روحی در شرایط خوبی هستم. بی صبرانه در انتظار بازی با رئال هستم.

فان دایک فصل بسیار خوبی را با لیورپول تجربه کرد.‌ او برخلاف دو فصل قبل که بیشتر بازی ها را به خاطر آسیب دیدگی از دست داد در بیشتر بازی‌های فصل قبل که با نایب قهرمانی لیورپول همراه شد حضور داشت.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها