أَلَمْ يَعْلَمْ بِأَنَّ اللَّهَ يَرَى(علق 14) * * * آیا او ندانست که خداوند (همه اعمالش را) می‌بیند؟! * * * نداند او که همانا خدای می‌بیند/همه هرآنچه به هستی به امر خود افزود

      
کد خبر: ۵۰۶۴۰۹
زمان انتشار: ۱۲:۴۱     ۰۵ خرداد ۱۴۰۱
معاون باشگاه پرسپولیس توضیحاتی را در خصوص آخرین مسائل پیرامون این تیم ارائه کرد.

به گزارش پایگاه 598، به نقل از فارس، محمد محمدی در مورد حضور در فدراسیون فوتبال اظهار داشت: در خصوص تیم ملی امید و مسائل مالی آن به اینجا آمدم تا صحبت کنم. من و مهدوی مهدوی کیا و شدیدی پور مقداری دریافتی داشتیم. مقداری به جان کمک اول مهدوی کیا، اواخر فروردین پرداختی داشتیم. ان‌شالله بعد از اردوی ازبکستان نیز قرار است پرداختی داشته باشند.

معاون باشگاه پرسپولیس در مورد حضور امید عالیشاه و سعید آقایی در کمیته انضباطی پیرامون بازی با ترکتور، عنوان کرد: نامه‌اش آمده بود. ایندو بازیکن امروز به کمیته انضباطی رفتند. دوشنبه هم افشی پیروانی می رود. امیدواریم جلسات خوبی برگزار و نتیجه آن به نفع باشگاه باشد.

وی افزود: واقعا هیچ جای دفاعی نبود دلایل باشگاه تراکتور کافی و وافی نیست. با توجه به صحبت های داور که اعلام کرد قرار نبوده بازی مجددا برگزار شود فکر می کنم هیچ دلیلی برای توضیح اضافه نیست.

محمدی در مورد حضور 8-7 دقیقه ای داور در راهرو اظهار داشت: از قول ما گفته بودند که می خواهیم بازی کنیم در صورتیکه بچه های ما در حال دوش گرفتن یا غذا خوردن بودند.

وی در مورد اینکه اعلام نتیجه این بازی بعد از مسابقات در رقابت پرسپولیس و سپاهان تاثیر گذار خواهد بود، گفت: فکر نمی کنم. ان شاالله قبل از اتمام لیگ نتیجه بازی قطعا اعلام می شود.

معاون ورزشی باشگاه پرسپولیس در مورد اینکه بدون بازیکنان ملی پوش هفته آخر لیگ برگزار می شود، عنوان کرد: این نظر فدراسیون است. باید بررسی و با کادرفنی خودمان صحبت کنیم. اگر به جمع بندی برسیم قطعا به تیم ملی کمک می کنیم.

محمدی در مورد تمدیدی های باشگاه پرسپولیس و اینکه گفته می شود سرلک از کشورهای حاشیه خلیج فارس پیشنهاد دارد، گفت: تقریبا با بچه ها به توافقات خوبی رسیدیم و فکر نمی کنم مشکلی از این بابت وجود داشته باشد.

وی در مورد انتشار لیست مازاد پرسپولیس اظهار داشت: این لیست به هیچ عنوان صحت ندارد. سرمربی هیچ لیست مازاد و خریدی نداده است.

محمدی در خصوص اینکه آیا مذاکره ای با میلاد زکی پور صورت گرفته، عنوان کرد: نه، پشنهادی داده نشده است.

وی در مورد اینکه آیا فردی به کادرفنی گل محمدی اضافه می شود، گفت: اگر او نیاز داشته باشد قطعا کمک می کنیم موارد مدنظرش را تامین کنیم.

معاون باشگاه پرسپولیس در مورد اینکه آیا بازی با تراکتور در زمین ثالث تکرار می شود، اظهار داشت: نخیر، فقط نتیجه سه بر صفر.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها