يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۵۰۶۴۱۲
زمان انتشار: ۱۲:۴۶     ۰۵ خرداد ۱۴۰۱
بدترین آمار تاریخ با پاریس؛
اسطوره آرژانتینی بدترین آمار فصل تاریخ فوتبالی اش را با پاری سن ژرمن ثبت کرد.

به گزارش پایگاه 598، به نقل از فارس، لیونل مسی اسطوره آرژانتینی پاری سن ژرمن در اولین فصل حضورش در لیگ فرانسه بدترین آمار تاریخ فوتبالی اش را ثبت کرد.

مسی بعد از 17 سال درخشش بارسلونا تابستان گذشته به دلیل قوانین مالی لالیگا مجبور به ترک نیوکمپ شد و راهی پاری سن ژرمن شد.

بعد از گذشت یک فصل از حضور لیونل مسی اسطوره آرژانتینی آمار نشان دهنده این واقعیت است که شاهد بدترین مسی تاریخ هستیم.

مسی در اولین فصل حضورش برای پاریس 34 بازی انجام داد و 11 گل به ثمر رسانده و 14 پاس گل داده است. این بدترین آمار مسی در طول دوران فوتبالی اش از لحاظ تعداد گل و پاس گل در طول یک فصل است.

دارنده 7 توپ طلای بهترین بازیکن جهان یک فصل دیگر با پاریس قرارداد دارد و به نظر می رسد بعد از اتمام قراردادش برای گذراندن دوران بازنشستگی اش به لیگ آمریکا و به تیم اینتر میامی خواهد رفت.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها