أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۵۰۶۵۹۲
زمان انتشار: ۱۰:۳۳     ۱۰ خرداد ۱۴۰۱
مدیرکل تامین اجتماعی قم از برگزاری دومین جشنواره استانی تامین اجتماعی و رسانه با موضوع « بیمه فراگیر خانواده ایرانی » خبر داد.

به گزارش پایگاه 598، به نقل از پایگاه اطلاع رسانی اداره کل تامین اجتماعی قم، محمد عاشوری روز سه شنبه با اعلام این خبر گفت: دومین جشنواره استانی تامین اجتماعی و رسانه با شعار « تأمین‌اجتماعی برای همه اعضای خانواده » با هدف آشنایی هرچه بیشتر جامعه با نقش و اهمیت خدمات این سازمان فراگیر ‌اجتماعی و نیز به ‌منظور تقویت تعامل سازنده با رسانه‌ها به ‌عنوان رابط میان نهادهای خدمتگزار و مردم و قدردانی از جایگاه خطیر اهالی و اصحاب رسانه استان قم برگزار می‌شود.
وی افزود: این جشنواره تلاش می‌کند با بهره‌گیری از دانش و تجربه فعالان خبره دو حوزه رسانه و تامین اجتماعی، آثار رسانه‌ای انتشار یافته در حوزه تامین اجتماعی را بررسی کند.
وی تصریح کرد: دومین جشنواره استانی تامین اجتماعی و رسانه قم با موضوع « بیمه فراگیر خانواده ایرانی» در رشته های مرتبط با مطبوعات، خبرگزاری‌ها و پایگاههای خبری ، رسانه های مجازی، رادیو و تلویزیون آثار می‌پذیرد.
به گفته عاشوری، در مرحله نخست اجرای طرح " بیمه فراگیر خانواده ایرانی " دانشجویان، زنان خانه دار و دختران می توانند با انتخاب نوع بیمه و پرداخت مبالغی خود را بیمه تامین اجتماعی کرده و متناسب با میزان پرداخت از تعهدات کوتاه مدت و بلند مدت سازمان تامین اجتماعی برخوردار شوند.
وی افزود: قرارگاه رسانه ای این طرح در اداره روابط عمومی و امور فرهنگی اداره کل تامین اجتماعی قم فعالیت خود را در زمینه معرفی و تولید و انتشار محتوا در این زمینه آغاز کرده و اهالی رسانه می توانند برای آگاهی بیشتر به پایگاه اطلاع رسانی این اداره کل به نشانی www.qom.tamin.ir مراجعه کنند.
وی ادامه داد: این جشنواره در بخش مطبوعات، پایگاههای خبری و خبرگزاری‌ها در رشته های خبر، تیتر، سرمقاله و یادداشت، مصاحبه و گفت‌وگو، گزارش(خبری و تحلیلی)، عکس خبری، گزارش تصویری، طرح و کاریکاتور، طنز مکتوب، نقد و نظر و در بخش رادیو و تلویزیون (مرکز استان) در رشته های گزارش (خبری، ویژه خبری و ...)، مستند (خبری و غیرخبری)، مصاحبه و گفت‌وگو (زنده و ضبطی) و در بخش رسانه های مجازی در حوزه موشن گرافی، پادکست و شبکه های اجتماعی برگزار می‌شود.
وی تصریح کرد: بر اساس فراخوان اعلام‌شده از سوی دبیرخانه دومین جشنواره استانی تامین اجتماعی و رسانه در قم، آثاری که در محدوده زمانی هشتم خرداد سال 1401 تا روز پنج شنبه 16 تیرماه 1401 در رسانه‌های استانی و یا ویژه نامه استانی نشریات سراسری منتشر شده باشند می‌توانند در جشنواره شرکت کنند.
مدیرکل تامین اجتماعی استان قم از تمامی نویسندگان، خبرنگاران، گزارشگران، عکاسان، کاریکاتوریست‌ها و طنزنویسان در مطبوعات، خبرگزاری‌ها و پایگاه‌های اطلاع‌رسانی مورد تأیید وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و همچنین گزارشگران و خبرنگاران، سردبیران، تهیه‌کنندگان و برنامه‌سازان صدا و سیمای استان قم دعوت کرد آثار خود را در رشته‌های فوق حداکثر تا 17 تیرماه 1401 به دبیرخانه جشنواره ارسال کنند.
وی در خصوص محورهای موضوعی این جشنواره گفت: محورهای موضوعی دومین جشنواره صرفا « بیمه دانشجویی » و همچنین « بیمه زنان خانه دار و دختران» در طرح بیمه فراگیر خانواده ایرانی می باشد.
عاشوری درباره شرایط شرکت در این جشنواره افزود: هر یک از متقاضیان می‌تواند در 2 رشته شرکت کند و آثار مکتوب فاقد نام نویسنده یا دارای نام مستعار، باید به تأیید (مهر و امضاء) مدیرمسئول رسانه (نشریه، خبرگزاری، پایگاه خبری و... ) رسیده باشد.
وی اظهار کرد: در مورد برنامه‌های رادیو و تلویزیونی، ارسال لوح فشرده برنامه پخش‌شده (در تلویزیون با لوگوی شبکه ) با ذکر مشخصات کامل اثر و خالق یا خالقان آن و تاریخ دقیق پخش و نام شبکه ضروری است.
وی افزود: عکاسان، طراحان و کاریکاتوریست‌های علاقه‌مند به شرکت در جشنواره، باید علاوه بر ارسال نسخه‌ چاپی یا انتشار یافته اثر، لوح فشرده آثار را نیز با فرمتJPEG به دبیرخانه جشنواره ارسال کنند.
عاشوری تاکید کرد: اطلاع رسانی حداکثری از طرح « بیمه فراگیر خانواده ایرانی» بخش ویژه دومین جشنواره تامین اجتماعی و رسانه در استان قم می باشد و رسانه هایی نیز که در این حوزه فعالیت بیشتری داشته باشند معرفی و تقدیر خواهند شد.
مدیرکل تامین اجتماعی استان قم خاطرنشان کرد: آیین پایانی دومین دوره جشنواره استانی تامین اجتماعی و رسانه قم همراه با معرفی برگزیدگان، همزمان با هفته تامین اجتماعی در تیرماه 1401 برگزار خواهد شد.
گفتنی است دبیرخانه دومین جشنواره استانی تامین اجتماعی و رسانه در اداره روابط عمومی و امور فرهنگی اداره کل تامین اجتماعی استان واقع در خیابان شهید لواسانی( ساحلی)، روبروی پل شهید رجایی، ساختمان اداره کل تامین اجتماعی استان قم، طبقه دوم، اتاق 25 با تلفن مستقیم 37707788 مستقر می باشد.
همچنین متقاضیان شرکت در جشنواره می توانند آثار خود را در فضای مجازی به اداره روابط عمومی و امور فرهنگی اداره کل تامین اجتماعی استان قم ارسال نمایند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها