يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۵۰۶۷۷۳
زمان انتشار: ۲۲:۴۳     ۱۲ خرداد ۱۴۰۱
عدالت بود، جام می‌گرفتیم؛
سرمربی پرسپولیس می‌گوید مسئولیت نتیجه نگرفتن تیمش به عهده اوست.

به گزارش پایگاه 598، به نقل از ایسنا، پرسپولیس امشب (پنجشنبه) در چارچوب هفته سی‌ام لیگ برتر فوتبال با نتیجه یک بر صفر فجر سپاسی را شکست داد و نایب قهرمان لیگ بیست و یکم شد. یحیی گل‌محمدی، سرمربی پرسپولیس پس از این دیدار اظهار کرد: ابتدا از بازیکنانم بابت فصل سختی که پشت سر گذاشتیم، تشکر می‌کنم. متاسف هستیم که نتوانستیم جامی را تقدیم به هواداران‌مان کنیم. فکر می‌کنم می‌توانستیم حداقل یک جام بگیریم اما نتوانستیم و شرمنده هواداران شدیم. اشکالات زیادی خود من در بحث‌های فنی داشتم و فکر می‌کنم باید تلاش بیشتری می‌کردم. نتیجه نگرفتن را گردن کسی نمی‌اندازم.

او افزود: در فصلی که گذشت ۶۳ امتیاز گرفتیم و فکر می‌کنم میزان امتیازات خوبی با تمام مشکلات به دست آوردیم. فکر می‌کنم از این نظر خوب بودیم اما نتوانستیم جامی به دست بیاوریم. ما از شروع فصل مشکلات زیادی گریبان‌مان را گرفت. فکر می‌کنم اگر عدالت در فوتبال رعایت می‌شد، می‌توانستیم جام کسب کنیم. خیلی از بازی‌ها ضرر کردیم و خیلی از بازی‌ها به سود رقیب تمام شد. در لیگ سه امتیاز اختلاف به جز آن دو امتیازی که به استقلال دادند داشتیم. در داربی بازی طوری رقم خورد که تصمیمات داوری به ضرر ما بود و اگر می‌بردیم الان قهرمان شده بودیم.

سرمربی پرسپولیس ادامه داد: شرایط سختی برای ما از شروع فصل بود. ما قبل از این که فصل را شروع کنیم، بازیکنان زیادی از دست دادیم. فصل گذشته سه مدیرعامل عوض کردیم و ثباتی نداشتیم. امسال قانونی برای بازیکن خارجی گذاشته شده بود که فقط پرسپولیس نمی‌توانست بازیکن بگیرد. ما آن زمان طلایی را از دست دادیم. می‌توانستیم دو، سه بازیکن خوب خارجی بگیریم اما این اتفاق رخ نداد. حتی بازیکن هم گرفتیم نتوانستیم سه، چهار ماه از آن استفاده کنیم.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها