کد خبر: ۵۰۶۷۹۰
زمان انتشار: ۱۲:۲۱     ۱۴ خرداد ۱۴۰۱
رئیس سابق موساد :
ادامه بحران و درگیری های سیاسی داخلی در میان صهیونیست ها، جامعه و موجودیت رژیم صهیونیستی را با خطر مواجه کرده است.

به گزارش پایگاه 598، دولت بنت - لاپید کمتر از یک سال پیش، پس از برگزاری چهار دوره انتخابات، توانست بنیامین نتانیاهو و حزب لیکود را پس از دوازده سال از راس قدرت پایین بیاورد. این در حالی بود که دولت ائتلافی بنت - لاپید در دوره بحران سیاسی در سرزمین های اشغالی، با یک اکثریت شکننده در کنست توانستند دولت جدید رژیم صهیونیستی را تشکیل دهند.

اما در تمام مدت زمان روی کار آمدن دولت ائتلافی، نفتالی بنت به صورت مستمر درگیر اختلافات با منتقدان و رقبای سیاسی به رهبری بنیامین نتانیاهو در حزب لیکود شد. این شرایط باعث آن شده است که زمزمه سقوط دولت نوپای رژیم صهیونیستی و برگزاری مجدد انتخابات در سرزمین های اشغالی، به گوش برسد.

تامیر پاردو، رئیس سابق سازمان موساد در ارتباط با مسائل فعلی اسرائیل و درگیری های سیاسی در میان مقامات رژیم صهیونستی گفت : «دولت اسرائیل تصمیم گرفته است مکانیسم خود تخریبی خود را فعال کند.»

 

رئیس سابق موساد : اسرائیل تیشه به ریشه خود میزند
پاردو، رئیس سابق موساد: «دولت اسرائیل مکانیسم خود تخریبی خود را انتخاب کرده است.»

 

رئیس سابق موساد، تامیر پاردو در سخنرانی خود در کنفرانس امنیت و استراتژی مئیر داگان در دانشگاه نتانیا گفت: «در صورت ادامه وضعیت، مکانیسم خود تخریبی - دشمنی متقابل- در اسرائیل فعال خواهد شد.»

تامیر پاردو به وضعیت دولت ائتلافی اسرائیل اشاره کرده و گفت: «مخالفان دولت در کنست (به رهبری نتانیاهو) از تائید نتایج اقدامات دولت، رأی دادن به قوانین و به رسمیت شناختن نخست وزیر در عنوان خود خودداری می کند، اینها نمونه های منفی است که در جامعه اثر میگذارد.»

منبع : مشرق
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها