يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۵۰۶۸۵۶
زمان انتشار: ۱۴:۴۱     ۱۶ خرداد ۱۴۰۱
قرارداد برگزاری دیدار دوستانه ایران و الجزایر از سوی دو فدراسیون امضا شد تا اولین بازی تیم ملی در راه آماده‌سازی جام جهانی ۲۰۲۲ قطعی شود.

به گزارش پایگاه 598، به نقل از تسنیم، تیم ملی فوتبال کشورمان که پس از لغو دیدار با کانادا، اردوی خود را در قطر برگزار کرده در روز 22 خردادماه در دوحه به مصاف الجزایر خواهد رفت.

قرارداد این بازی دوستانه پس از مذاکرات و توافق میان فدراسیون فوتبال دو کشور امضا شد و حالا قطر با هماهنگی فدراسیون فوتبال ایران و الجزایر جزئیات حضور شاگردان جمال بلماضی را دنبال خواهد کرد.

این دیدار قرار است در ورزشگاه نادی القطر که در مرکز شهر دوحه قرار دارد، برگزار شود و به هتل تیم ملی ایران نزدیک است.

به این ترتیب، ایران در اردوی فعلی خود حداقل یک بازی دوستانه برگزار خواهد کرد.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها